حضور میلیونی مردم در کربلا بصیرت شیعیان را به رخ استکبار کشید

حضور میلیونی مردم در کربلا بصیرت شیعیان را به رخ استکبار کشید

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه موقت نطنز گفت: حضور میلیونی مردم در روز اربعین در کربلا و آغاز حرکت کاروان‌ها به سمت مشهد مقدس برای عزاداری شهادت امام رضا(ع)، نشان دهنده عمق ارادت و بصیرت امت اسلامی به ائمه و نائب امام زمان(عج) است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نطنز، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالفضل مجیدی‌تبار در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در نطنز اظهار داشت: زمانی که پیامبر(ص) در روز غدیر، حضرت علی(ع) را به عنوان جانشین خود انتخاب کرد، همه افراد حاضر در آن مکان با ایشان بیعت کردند.

وی افزود: با این حال، وقتی حضرت رسول(ص) در بستر بیماری بود، می‌دانست که عده‌ای قصد دارند با ایجاد شبهاتی، جانشینی حضرت علی(ع) را زیر سئوال برده و ایشان را به عنوان امام و جانشین نپذیرند.

امام جمعه موقت نطنز خاطرنشان کرد: از همین رو پیامبر(ص) قصد داشت که با نوشتن بر روی کاغذ، جانشینی و امامت حضرت علی(ع) را ثابت کنند ولی با وجود جاهلیت و کوردلی عده‌ای، اجازه این امر داده نشد و از همان جا بود که بدعت در دین و برخی افراطی‌گری‌ها آغاز شد.

وی تصریح کرد: اگر امروزه هم بصیرت نداشته و امام زمان خود و نائب ایشان را تنها بگذاریم، در حق خود و جامعه اسلامی جفا کرده‌ایم که به مراتب ضربات بزرگی را به آینده خواهیم زد و در حق آیندگان جفا کرده‌ایم.

حجت‌الاسلام مجیدی‌تبار به حضور پرشور جمعیت، در روز اربعین در کربلا اشاره کرد و گفت: حضور میلیونی مردم در روز اربعین در کربلا و آغاز حرکت کاروان‌ها به سمت مشهد مقدس برای عزاداری شهادت امام رضا(ع)، نشان دهنده عمق ارادت و بصیرت امت اسلامی به ائمه و نائب امام زمان(عج) است.

وی بیان کرد: اکنون بر همه ما لازم است تا در بحث جنگ نرم و اقتصاد مقاومتی به حرف نائب امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری گوش فرا دهیم و ایشان را در این مبارزه نفس‌گیر و حساس تنها نگذاریم.

امام جمعه موقت نطنز افزود: وقتی که مقام معظم رهبری در سخنان خود نرمش قهرمانانه را مطرح کردند، عده‌ای فکر کردند که می‌توانند تمام اصول و قواعد انقلاب را زیر پا بگذارند و این افراد از همه جا بی خبر متاسفانه اصل موضوع را فراموش کردند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon