مبانی عملی اقتصاد مقاومتی در جامعه اجرایی شود

مبانی عملی اقتصاد مقاومتی در جامعه اجرایی شود

خبرگزاری تسنیم: عضومجلس خبرگان رهبری با تاکید بر توجه همه آحاد جامعه و ادارات به اقتصاد مقاومتی، گفت: مبانی عملی اقتصاد مقاومتی در جامعه اجرایی شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، آیت الله نورالله طبرسی در خطبه های امروز نمازجمعه ساری، اظهار داشت: در قرآن و روایت ها به افرادی که ازدواج نکرده اند به آنها توصیه می شود که ازدواج کنند، چرا که تنهایی زندگی کردن کار درستی نیست.

وی با بیان اینکه ازدواج سنت حسنه پیامبران محسوب می شود، گفت: بدترین انسانها کسی است که تنها بمیرد و ازدواج نکرده باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: در یک سنین معین ازدواج  برای جوانان ضروری است.

طبرسی با تسلیت رحلت نبی گرامی اسلام، شهادت امام مجتبی(ع)  و امام موسی کاظم(ع) را به همه شیعیان و مسلمانان جهان تسلیت گفت.

وی به عزاداری سرورو سالار شهیدان در مازندران اشاره کرد و گفت: امیدواریم خداوند متعال این عزاداری را از همه ما قبول کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: آن دوره ای که ایران در برابر ابرقدرت ها زانو بزند گذشت و چرا باید کشور اسلامی دست در دست کفر بگذارد تا قیمت نفت کاهش یابد.

وی بیان کرد: برای تسلیم کردن ایران در مذاکرات قیمت نفت را کاهش دادند چرا که این اقدام یک کار سیاسی و اقتصادی بوده است و استکبار می خواهد در میز مذاکره از ایران باج بگیرد.

امام جمعه ساری با بیان اینکه کشورهای نفت خیز فقط نفت دارند و نرخ نفت در اختیار آنها نیست، از زمانی که اوپک تاسیس شد و کشورها در یک جا جمع شدند سبب کاهش قدرت کشورهای نفت خیز در جهان شد.

طبرسی با بیان اینکه طلای سیاه را ما داریم، نرخ و قیمت گذاری با آنها است، گفت: اقتصاد منهای نفت و اقتصاد مقاومتی به فرموده رهبری باید اجرایی شود وامیدواریم عربستان در کاهش قیمت نفت تجدید نظر کند.

وی به اربعین سالار شهیدان اشاره کرد و گفت: 17 میلیون نفر جعیت در کربلای معلی حضور یافتند و این هشدار بزرگ برای کشور اسرائیل خواهد بود.

امام جمعه ساری گفت: باید این وحدت را در کشور حفظ کنیم و تمام تلاش دشمن بر این است که بین مردم و مسئولان و ولایت فقیه، تفرقه بیاندازد.

انتهای پیام/

اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon