نگران نباشید، به علت کهولت سن پدر من رییس جمهورم!


نگران نباشید، به علت کهولت سن پدر من رییس جمهورم!

خبرگزاری تسنیم: «م ـ ه» در ملاقاتی با خاتمی و در پاسخ به نگرانی‌ها نسبت به کهولت سن و ناتوانی جسمی پدرش، با صراحت پاسخ داده بود: «نگران نباشید، عملا من رئیس‌جمهور خواهم بود!»

به گزارش خبرنگار گروه "رسانه‌های دیگر" خبرگزاری تسنیم، روزنامه وطن امروز در ستون سایه‌روشن امروز یکشنبه خود نوشت:

*پیغام فرزند کاندیدای دقیقه 90 به محسن رضایی

محسن رضایی گفت: 3 روز پیش یکی از نامزدهای انتخاباتی که در آخرین لحظات ثبت‌نام کرده، از طریق فرزندش به یکی از اعضای خانواده‌ام گفت به سودتان است محسن رضایی به نفع پدر من کنار برود. به گزارش تسنیم، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری دیروز در جمع گروهی از هواداران خود در تهران در پاسخ به سوالی درباره پیوستن به ائتلاف 1+2 یا کنار رفتن به نفع هاشمی‌رفسنجانی توضیحاتی ارائه کرد.

وی گفت: هر چند از نظر اخلاقی برایم سخت است که دست به افشاگری بزنم ولی به دلیل اینکه این نوع شایعات به صورت حساب شده مطرح می‌شود، ناگزیر هستم مطالبی را بیان کنم. داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری افزود: تاکنون چندبار از سوی برخی ائتلاف‌ها و همچنین از سوی یکی از نامزدهای انتخاباتی پیشنهاداتی برای کنار رفتن من صورت گرفته که قبول نکردم و تا آخر نیز نخواهم پذیرفت.

رضایی خاطر‌نشان کرد: 3 ماه پیش یکی از ائتلاف‌ها به من پیشنهاد داد که شما اگر کنار بروید، در دولت آینده هر پست و مقامی که بخواهید، به شما می‌دهیم و 3 روز پیش نیز یکی از نامزدهای انتخاباتی که در آخرین لحظات ثبت‌نام کرده، از طریق فرزندش به یکی از اعضای خانواده‌ام گفت به سودتان است محسن رضایی به نفع پدر من کنار برود.

*تکذیب ساخت فیلم تبلیغاتی رفسنجانی توسط فرهادی

در حالی که یکی از اعضای ستاد هاشمی از احتمال ساخت فیلم تبلیغاتی انتخاباتی هاشمی رفسنجانی توسط اصغر فرهادی خبر داد، این کارگردان ایرانی از این خبر اظهار بی‌اطلاعی کرد. یکی از اعضای ستاد رفسنجانی در گفت‌و‌گو با تسنیم از احتمال ساخت فیلم تبلیغاتی انتخاباتی رفسنجانی توسط اصغر فرهادی خبر داد و گفت: در صحبتی مقدماتی که با فرهادی در این باره داشتیم، وی از این پیشنهاد استقبال کرد‌.

وی افزود: با این وجود به جمع‌بندی قطعی در این باره نرسیده‌ایم و هیچ چیز قطعی نشده است و به احتمال زیاد پس از پایان جلسه امروز اعضا و معاونان ستاد، کارگردان فیلم تبلیغاتی هاشمی مشخص می‌شود. این در حالی‌است که اصغر فرهادی شایعه تهیه فیلم تبلیغاتی هاشمی را تکذیب کرد.

*فرزند یک کاندیدا: قانون اساسی را تغییر می‌دهیم!

«م ـ ه» در ملاقاتی با خاتمی و در پاسخ به نگرانی‌ها نسبت به کهولت سن و ناتوانی جسمی پدرش، با صراحت پاسخ داده بود: «نگران نباشید، عملا من رئیس‌جمهور خواهم بود!» به گزارش فارس، یکی از خبرنگاران فراری اصلاح‌طلب که مقیم آمریکا شده است، مصاحبه‌ای با دختر یکی از کاندیداهای مطرح انجام داده و گفته است که با انتشار آن، رای همه عناصر سبز، مخالفان نظام و زخم‌خوردگان از حکومت و ... به سوی آن کاندیدا جلب خواهد شد.

خبرنگار فراری که برای فروش گران‌تر آن مصاحبه در حال چانه‌زنی با چند روزنامه آمریکایی است، ضمن انجام بازارگرمی فراوان، اظهار داشته است: خانم ف ـ ه در این مصاحبه گفت که پدرش به هر حال وارد سن کهولت شده و توان جسمی سابق را ندارد، به همین خاطر بین فرزندان ایشان تقسیم کار شده تا هر کدام در یکی از حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و... به پدر کمک کنند و به خاطر همین ضعف جسمانی، ایشان سفرهای تبلیغاتی هم به استان‌ها نخواهند داشت و تقسیم کار شده تا افرادی همچون محمد خاتمی، حسن روحانی، دکتر عارف، زنگنه، محمد هاشمی و... به این سفرها اعزام شوند و از طرف ایشان با مردم صحبت کنند.

امید ـ م اضافه کرده است: «به خانم ف ـ ه خط دادم تا گفتمان حقوق بشر و دفاع از زندانیان سیاسی و عقیدتی را در برنامه‌های پدرش بگنجاند تا در خارج از کشور، ما هم افرادی همچون شیرین عبادی، شادی صدر و لاهیجی را فعال و با آنها همراه کنیم؛ و خانم ف ـ ه پاسخ داد: بعد از استقرار پدرم در پاستور، من قطعا درباره مسائل زنان و موضوعات سیاسی و اجتماعی، از قبیل زندانیان سیاسی و عقیدتی(؟!) کاملا فعال خواهم شد و با تمام توان و تجربه‌ام، صدای زندانیان سیاسی و عقیدتی(؟!) خواهم شد... .

من در زندان همراه با زندانیان قدیمی‌تر، قانون اساسی را می‌خواندیم و نقد می‌کردیم و در آنجا به نواقص قانون اساسی بیشتر پی بردم و این نواقص را هم به پدرم گفتم و در نظر داریم در دوره ریاست‌جمهوری ایشان، به اصلاح اشکالات قانون اساسی بپردازیم!» خبرنگار فراری در عین حال اضافه کرده است: اما خانم

ف ـ ه تاکید داشت که فعلا نباید از این حرف‌ها بزنیم تا حکومت هوشیار نشود. اصولا قرار است فرزندان آقای ه ـ ر در این مقطع صحبت نکنند تا انتخابات را پشت سر بگذاریم و به همین خاطر با من شرط کرد که این مصاحبه را صرفا بعد از اعلام صلاحیت پدرش منتشر کنیم. از طرف دیگر، چند روز پیش یکی از عناصر نزدیک به محمد خاتمی گفته بود که فرزند دیگر آن کاندیدا

(م ـ ه) در ملاقاتی با خاتمی و در پاسخ به نگرانی‌ها نسبت به کهولت سن و ناتوانی جسمی پدرش، با صراحت پاسخ داده بود: «نگران نباشید، عملا من رئیس‌جمهور خواهم بود!»

انتهای پیام/
خبرگزاری تسنیم: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود.

پربیننده‌ترین اخبار رسانه ها
اخبار روز رسانه ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon