تفرقه حربه دیرین دشمنان برای تسلط بر مسلمانان است

تفرقه حربه دیرین دشمنان برای تسلط بر مسلمانان است

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه بانه گفت: تفرقه حربه دشمنان برای تسلط بر مسلمانان است و امت اسلام باید با آگاهی در برابر این توطئه دیرین دشمنان اسلام با هوشیاری عمل کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بانه، ماموستا عبدالله حیدری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بانه با تبریک فرا رسیدن هفته وقف، وقف را عملی نیک و پسندیده در دین مبارک اسلام دانست و اظهار کرد: بدون شک با نهادینه شدن فرهنگ وقف در جامعه می‌توان بسیاری از مشکلات را حل کرد.

وی فرهنگ سازی برای تقویت مشارکت مردم در امر پسندیده وقف را بسیار ضروری اعلام کرد و گفت: مسئولان در این زمینه باید کارهای فرهنگی و آموزش‌های لازم را به افراد جامعه ارائه کنند.

امام جمعه بانه با اشاره به اینکه کسانی که اموال خود را وقف می‌کنند از پاداش بزرگی در نزد خدای متعال برخوردارند تصریح کرد: دین اسلام دین رحمت است و وقف نمونه بارز این مسئله است که خداوند برای نزدیکی و وحدت و نیکوکاری میان مسلمانان قرار داده است.

وی با توضیح اینکه وقف دارای شرایطی خاص است خلوص نیت را از مهم‌ترین ارکان وقف دانست و گفت: وقف به معنی بخشیدن مالی است که برای انسان عزیز است و به همین دلیل باید این کار از اعماق وجود انجام داد و این عمل باید با خلوص نیت و در راه رضای خداوند متعال و کمک به نیازمندان و حل بخشی از مشکلات جامعه صورت بگیرد.

وی به شرایط دشوار جهان اسلام اشاره کرد و گفت: تفرقه حربه دشمنان برای تسلط بر مسلمانان است و امت اسلام باید با آگاهی در برابر این توطئه دیرین دشمنان اسلام با هوشیاری عمل کنند.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon