نخستین محموله تجهیزات پزشکی مصوب سفر وزیر بهداشت به سقز رسید

نخستین محموله تجهیزات پزشکی مصوب سفر وزیر بهداشت به سقز رسید

خبرگزاری تسنیم: مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سقز گفت: نخستین تجهیزات پزشکی مصوب سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی وارد شهرستان سقز شد.

محمدسرکوت غوثی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سقز، با اشاره به سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شهرستان سقز اظهار کرد: نخستین محموله تجهیزات پزشکی مصوب سفر وزیر بهداشت به سقز رسید.

وی گفت: این محموله شامل یک دستگاه کامل و پیشرفته سی تی اسکن است، که امروز به بیمارستان امام خمینی(ره) سقز تحویل داده شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سقز با بیان اینکه، در سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شهرستان سقز در 25 آذر ماه جاری بالغ بر 50 میلیارد ریال تجهیزات پزشکی به این شهرستان اختصاص یافت تصریح کرد: نخستین محموله این تجهیزات به ارزش 30 میلیارد ریال امروز به سقز رسید.

وی با اشاره به اینکه قول مساعد داده شده ‌که مابقی تجهیزات هم در هفته آینده به سقز ارسال شود، گفت: کمتر سفری به این شهرستان بوده که مصوبات آن به این سرعت اجرایی شود.

غوثی با تقدیر از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بابت اختصاص دستگاه سی تی اسکن پیشرفته به بیمارستان سقز گفت: با انجام این کار دیگر نیازی نیست که بیماران سقزی برای انجام سی تی اسکن به مرکز استان و یا خارج از استان مراجعه کنند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon