پیکر شهید نجارزاده بعد از ۲۶ سال در شهرستان قرچک تشییع شد

پیکر شهید نجارزاده بعد از 26 سال در شهرستان قرچک تشییع شد

خبرگزاری تسنیم: مراسم استقبال، وداع و تشییع پیکر پاک شهیدرضا نجارزاده که بعد از ۲۶ سال به آغوش خانواده و شهر خود بازگشته بود با حضور و شکوه بسیار در شهرستان قرچک برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قرچک، پیکر پاک شهید رضا نجارزاده میان استقبال گرم و کم‌نظیر مسئولان و مردم وارد شهرستان قرچک شده بود بار دیگر بوی ماه صفر را در شهر قرچک حاکم کرد و مردم با اشک و صلوات پیکر این شهید را از مصلای شهرستان تا گلزار شهدای ولی‌آباد همراهی کردند.

در این مراسم که با جلوه‌های بی‌نظیر ارادت و احترام مردم قرچک به مقام شهید و شهدای راه اسلام همراه بود و مردم شهر قرچک با تشییع پیکر مطهر شهید رضا نجارزاده بار دیگر ثابت کرد که این مردم همچنان پای آرمان‌ها و ارزش‌های اسلام و انقلاب اسلامی خود تا آخرین نفس ایستاده‌اند.

مراسم تشییع شهید رضا نجارزاده که بعد از 26 سال دوری و هجران از شهر و دیار و خانواده به قرچک بازگشته بود بعد از اقامه نماز جمعه با حضور باشکوه مردم قرچک و مسئولان از مصلای شهرستان آغاز شد.

حجت الاسلام اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک در این مراسم اظهار داشت: شهدا به‌عنوان پرچم‌داران احیای ارزش‌های دینی در جهان مادی‌گرای شرق و غرب، زمینه‌ساز تفسیر دوباره اسلام برای جهانیان شدند.

وی افزود: رشادت‌های رزمندگان اسلام و خون شهدا موجب افتخار آفرینی و عزت نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان شد.

امام جمعه شهرستان قرچک گفت: قدرت‌های استکباری با وجود اینکه با تمام قوا و اعطای تجهیزات به رژیم بعثی عراق برای جنگ علیه ایران و نظام اسلامی کمک می‌کردند اما رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان اسلام موجب بی‌آبرویی آنها و عزت آفرینی و افتخار برای ملت ایران شد.

وی تصریح کرد: به‌برکت خون شهدا و جان‌فشانی‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال مقاومت امروز ایران اسلامی نه تنها به یکی از کشورهای امن در منطقه بلکه در دنیا تبدیل شده بلکه در معادلات سیاسی جهان نقش‌آفرین است.

بعد از سخنرانی امام جمعه قرچک، پیکر شهید روی دستان مردم تشییع شد. مردم شهرستان قرچک در طول مسیر تشییع پیکر این شهید با سینه‌زنی و نوحه‌خوانی و شعارهای همانند "دسته‌گل محمدی به شهر خود خوش آمدی"، "حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست" پیکر مطهر شهید رضا نجارزاده را تا گلزار شهدای ولی‌آباد همراهی کردند.

انتهای پیام/ج*

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon