بیمارستان سروآباد ۱۵ میلیارد ریال بدهی دارد

بیمارستان سروآباد 15 میلیارد ریال بدهی دارد

خبرگزاری تسنیم: رئیس شورای اسلامی سروآباد با اشاره به وضعیت بیمارستان سروآباد گفت: طبق برآورد اداره راه و شهرسازی شهرستان سروآباد هم اکنون بیمارستان سروآباد ۱۵ میلیارد ریال بدهی دارد.

صباح محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سروآباد، با اشاره به سفر اخیر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شهرستان سروآباد اظهار کرد: در سفر وزیر بهداشت مهم‌ترین مشکلات حوزه درمان و سلامت شهرستان سروآباد منعکس شد.

وی گفت: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تکمیل نشدن عملیات ساختمانی بیمارستان به شدت ابراز تاسف کرده و اظهار امیدواری کرد وزارت راه و شهرسازی به تعهداتش در تکمیل بیمارستان سریع‌تر عمل کند.

رئیس شورای اسلامی سروآباد تصریح کرد: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مردم شهرستان سروآباد را مردمانی ساده و رنجیده عنوان کرد که نیازمند رسیدگی ویژه به مشکلات آنها به ویژه در حوزه درمان و سلامت هستند.

وی گفت: وزیر بهداشت به محض ورود به شهرستان سروآباد مستقیماً از وضعیت بیمارستان نیمه ناتمام آن بازدید کرده و قول تجهیز کامل بیمارستان را بعد از تکمیل شدن عملیات ساختمانی آن را به مردم شهرستان سروآباد داد.

محمدی افزود: در نامه‌ای که به نیابت از مردم شهرستان سروآباد به شخص وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نوشتم، مهم‌ترین مشکلات و کمبودهای حوزه درمان و سلامت شهرستان به وزیر اعلام شد.

وی خاطرنشان کرد: بیمارستان سروآباد در آخرین روزهای عمر دولت دهم و در حالی که قسمت‌های اصلی آن هنوز تکمیل نشده بود و در 90 درصد پیشرفت فیزیکی قرار داشت، از طریق یک ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

رئیس شورای اسلامی سروآباد گفت: بیمارستان سروآباد هم اکنون در 98 درصد پیشرفت فیزیکی قرار دارد و در صورت تکمیل قسمت‌های ناتمام آن طبق وعده‌های قاضی‌زاده هاشمی به وسایل و امکانات پزشکی تجیهز می‌شود.

وی تکمیل بیمارستان 32 تختخوابی سروآباد را مطالبه به حق مردم این شهرستان عنوان کرد و افزود: شهروندان سروآبادی چنانچه به یک بیماری جزئی و سرپایی دچار شوند، مجبور هستند برای مداوا به بیمارستان‌های شهرهای اطراف مراجعه کنند.

محمدی گفت: در حالی که ممکن است جان یک بیمار به ثانیه‌ها بستگی داشته باشد، مردم شهرستان سروآباد باید مسافت 40 کیلومتری تا بیمارستان‌های مریوان و یا مسافت 90 کیلومتری تا بیمارستان‌های سنندج را برای مداوا طی کنند.

وی خاطرنشان کرد: طبق برآورد اداره راه و شهرسازی شهرستان سروآباد هم اکنون بیمارستان سروآباد 15 میلیارد ریال بدهی دارد.

رئیس شورای اسلامی سروآباد گفت: برای تکمیل و بهره‌برداری از بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان سروآباد همه مسئولان شهرستانی و استانی باید با یک‌دلی و هماهنگی بیشتر هرچه سریع‌تر نسبت به برطرف کردن مشکلات پیش روی بیمارستان همت کرده و آرزوی چندین ساله مردم این شهرستان را برآورده کنند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon