زمان سفر هیئت دولت به همدان هفته جاری مشخص می‎شود

زمان سفر هیئت دولت به همدان هفته جاری مشخص می‎شود

خبرگزاری تسنیم: استاندار همدان از مشخص شدن زمان سفر هیئت دولت به استان همدان در هفته جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، محمدناصر نیک‎بخت در جمع خبرنگاران درباره زمان سفر هئیت دولت به استان همدان اظهار داشت: زمان سفر هیئت دولت به استان همدان هفته جاری مشخص می‎شود.

وی درباره بودجه سال 94 نیز گفت: دولت متناسب با عایدی‌ها و توانمندی اعتباری، لایحه بودجه 94 را تدوین و به مجلس تقدیم کرده است که امیدواریم مجلس نیز همکاری لازم را داشته و بودجه مناسبی با تغییرات کمتر به تصویب برساند.

نیک بخت درباره تاثیر بودجه 94 در استان همدان نیز گفت: بودجه در تحولات استان تاثیر خود را دارد ولی در چند پروژه اساسی استان از جمله راه‌آهن، آبرسانی‎ها و سدها اعتبارات کافی نبوده و کمتر از انتظار استان است که برای افزایش آن پیگیری‎های لازم صورت می‏‌گیرد.

استاندار همدان عنوان کرد: بیش از 80 درصد اعتبارات عمرانی کشور در مرکز و وزارت‌خانه‌ها متمرکز است و باید پیگیری لازم را داشته باشیم تا بتوان متناسب با نیاز استان اعتبار بیشتری جذب کنیم.

وی درباره نرخ‎گذاری نان در استان همدان بویژه نانوایی‎های آزادپز گفت: هنوز نرخ نان تولیدی از 20 درصد سهمیه آرد آزاد مشخص نشده و در حال بررسی است و در این زمینه نیز نباید عجله کرد.

وی تاکید کرد: به دنبال این هستیم تا نانوایی‎هایی از سهمیه آرد آزاد استفاده کنند که افراد نیازمند در آن مناطق کمتر بوده و قدرت خرید داشته باشند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon