۴ شهید در حمله نظامیان سعودی به شهر شیعه نشین "العوامیه" + تصاویر

4 شهید در حمله نظامیان سعودی به شهر شیعه نشین "العوامیه" + تصاویر

خبرگزاری تسنیم: نظامیان سعودی از صبح امروز به منطقه "العوامیه" در شرق این کشور یورش برده و بر اثر تیراندازی به سوی منازل مسکونی مردم تاکنون بنا به اعتراف مقامات سعودی در این حمله ۴ عربستانی به شهادت رسیدند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، منابع خبری مختلف در عربستان گزارش دادند که نیروهای امنیتی این کشور صبح امروز با استفاده از تعداد زیادی از خودروهای زرهی و بالگرد‌های نظامی به منطقه شیعه نشین العوامیه در شرق این کشور حمله کردند.

وزارت کشور عربستان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که 4 تن را در شهر شیعه نشین العوامیه واقع در شرق این کشور کشته است.

پیش از این منابع محلی اعلام کرده بودند که دو جوان به اسامی «علی أبو عبدالله» و «ثامر آل ربیع» بر اثر حمله نظامیان سعودی به العوامیه به شهادت رسیدند.

ده‌ها تن از شهروندان عربستانی بر اثر تیراندازی نظامیان سعودی به شدت زخمی‌شده‌اند و به دلیل محاصره بودن مناطق مختلف این شهر امکان انتقال آنان به بیمارستان وجود ندارد، نظامیان درمانگاه منطقه القدیح را نیز به محاصره خود در آورده و اجازه ورود بیماران و زخمی‌ها به آن را نمی‌دهند.

جراحت شدید نوجوان عربستانی از ناحیه گردن بر اثر اصابت گلوله نظامیان عربستان.

بخشی از مهماتی که نظامیان عربستان در حمله به العوامیه از آن استفاده کرده‌اند.

برخی منابع محلی و شاهدان گزارش دادند، نظامیان سعودی پس از محاصره منطقه العوامیه و یورش به آن اقدام به گلوله‌باران منازل مردم کرده‌اند که در برخی موارد از گلوله‌های 50 میلیمتری استفاده شده است؛ این حملات باعث بروز ویرانی‌های گسترده‌ای در سطح شهر"العوامیه" شده است.در زیر تصاویری از خرابی‌های ناشی از حمله نیروهای امنیتی عربستان به العوامیه آمده است.

یورش نیروهای امنیتی به منازل مسکونی مردم نیز تعدادی زخمی در پی داشته و در برخی از مناطق پس از شلیک به سوی منازل مردم دود غلیظی مشاهده شده است.

به گزارش شبکه خبری المنار، نیروهای امنیتی عربستان در این حمله 4 نفر را نیز بازداشت کردند که یک نوجوان 12 ساله به اسم «حسن تحیفه» نیز در بین آنها حضور دارد. نیروهای امنیتی عربستان پیش از دستگیری این کودک منزل پدر وی را تخریب کردند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان