درخواست نشست فوری گروههای فلسطینی برای پاسخ به تجاوزات جدید اسرائیل

درخواست نشست فوری گروههای فلسطینی برای پاسخ به تجاوزات جدید اسرائیل

خبرگزاری تسنیم: گردان های مقاومت ملی شاخه نظامی جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین حمله امروز جنگنده های رژیم صهیونیستی به پایگاه مقاومت فلسطین در نوار غزه را محکوم کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری سما، گردان های مقاومت ملی فلسطین با محکوم کردن حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به پایگاه مقاومت در جنوب نوار غزه، آن را تجاوز آشکار رژیم صهیونیستی در کنار دیگر تجاوزات مستمر این رژیم علیه ماهیگیران فلسطینی و کشاورزان در مرزهای شرقی و شمالی نوار غزه برشمرد.

این گردان ها تاکید کرد: حمله اشغالگران به پایگاه های مقاومت در نوار غزه در کنار استمرار تجاوزات رژیم اشغالگر و شانه خالی کردن این رژیم از توافقنامه آتش بس باعث می شود که ما به طور جدی به انحلال این توافقنامه و بازگشت به افزایش حملات علیه رژیم اشغالگر برای دفاع از ملت فلسطین بیاندیشیم.

گردان های مقاومت ملی در ادامه تشکیل جبهه متحد مقاومت و اتاق عملیات مرکزی به منظور تضمین وحدت گروه های مقاومت را خواستار شد و از همه شاخه های نظامی گروه های مقاومت خواست با برگزاری نشست فوری راهکارهای پاسخ به تجاوزات جدید اسرائیل علیه نوار غزه و جنایت های مستمر رژیم اشغالگر علیه ملت فلسطین در نوار غزه و کرانه باختری از جمله قدس اشغالی را بررسی نمایند.

جنگنده های رژیم صهیونیستی نیمه شب گذشته به یک پایگاه امنیتی در شمال غرب خان یونس واقع در جنوب نوار غزه حمله کردند.

شاهدان عینی گفتند که در اثر حمله جنگنده های اف 16 رژیم صهیونیستی به پایگاه حطین وابسته به مقاومت فلسطین در جنوب نوار غزه و شلیک دستکم دو موشک به سمت این پایگاه، صدای مهیبی ایجاد شد.

منابع امنیتی گفتند که در اثر این بمباران چندین نفر زخمی شدند و جنگنده های رژیم صهیونیستی بر فراز چند منطقه در نوار غزه به پرواز درآمدند.

از پایان تجاوز اسرائیل به نوار غزه در تاریخ 26 اوت گذشته، این نخستین حمله هوایی به پایگاه مقاومت فلسطین در نوار غزه است.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح دیروز جمعه مدعی شد که یک راکت از نوار غزه به منطقه شهرک های اسرائیلی در النقب غربی شلیک شده است.

از سوی دیگر روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت نوشت که نیروی هوایی اسرائیل در پاسخ به شلیک راکت از نوار غزه به سمت «اشکول»، به چند هدف در نوار غزه حمله کرد.

انتهای پیام/
  

 

 

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
triboon
طبیعت