اندرس: حضور یک برزیلی در رأس FIVB به ضرر ما شد

اندرس: حضور یک برزیلی در رأس FIVB به ضرر ما شد

خبرگزاری تسنیم: بازیکن تیم ملی والیبال برزیل گفت: فکر می‌کردیم حضور یک رئیس برزیلی در رأس فدراسیون جهانی والیبال زندگی را برای ما بهتر خواهد کرد اما آنچه اتفاق افتاد بر خلاف چیزی بود که فکر می‌کردیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فدراسیون والیبال برزیل مدتی قبل به خاطر مشکلات اقتصادی و فساد مالی از میزبانی فینال لیگ جهانی 2015 انصراف داد. بازیکنان تیم ملی این کشور نیز به خاطر آنچه رفتار غیر ورزشی در مسابقات قهرمانی جهان نامیده شد، جریمه نقدی و محروم شدند.

موریلو اندرس، دریافت کننده با تجربه برزیلی‌ها، جریمه‌های فدراسیون جهانی والیبال علیه خود و هم‌تیمی‌هایش را غیرمنصفانه دانست و به کنایه گفت که برزیل باید پیش از حضور در بین 6 تیم برتر رقابت‌های قهرمانی جهان از ادامه مسابقات محروم می‌شد!

اندرس خاطرنشان کرد: ما فکر می‌کردیم حضور یک رئیس برزیلی در رأس فدراسیون جهانی والیبال، زندگی را برای ما بهتر خواهد کرد و دیگر با مشکلات قبلی روبرو نخواهیم بود اما آنچه اتفاق افتاد بر خلاف چیزی بود که فکر می‌کردیم، حتی به نظر می‌رسد که «آری گراسا» بر حلاف منافع کشورش (برزیل) کار می‌کند.

اندرس ادامه داد: تغییر قوانین در حین برگزاری مسابقات قهرمانی جهان، مضحک و غیر معقول بود. من از ادامه بازی در مسابقات لهستان واقعاً پشیمانم. به صراحت در قوانین نوشته شده که 2 تیم که در یک مرحله به مقام دوم گروه خود رسیده‌اند، نمی‌توانند در مرحله بعد، هم‌گروه باشند و تیم‌های اول هم نمی‌توانند شهر محل بازی خود را تغییر دهند. ما شکست را قبول می‌کنیم ولی بی‌نظمی قابل قبول نیست.

بازیکن تیم ملی برزیل گفت: اگر روزی گراسا (رئیس برزیلی FIVB) را در خیابان ببینم، اصلاً دوست ندارم به صورتش نگاه کنم. فقط از او می‌خواهم دلیل کارهایش را توضیح دهد. ما همیشه از او دفاع کرده‌ایم ولی حالا می‌بینیم هر چه که انجام داده‌ایم، بی‌فایده بوده است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon