هارت برای ۵ سال دیگر در منچسترسیتی ماندنی شد

هارت برای 5 سال دیگر در منچسترسیتی ماندنی شد

خبرگزاری تسنیم: سنگربان ملی‌پوش آبی‌های منچستر قرارداد خود را برای پنج سال دیگر با این باشگاه تمدید کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه منچسترسیتی اعلام کرد جو هارت، سنگربان ملی‌پوش این تیم قرارداد خود را با قهرمان لیگ برتر انگلیس تا پایان فصل 19-2018 تمدید کرده است. طبق توافق صورت گرفته در قرارداد جدید هارت دستمزد هفتگی این دروازه‌بان 27 ساله 120 هزار پوند خواهد بود.

هارت در گفت‌و‌گو با سایت رسمی باشگاه منچسترسیتی گفت: از اینکه قراردادم را با من‌سیتی تمدید کردم، واقعاً خوشحالم. مدت طولانی است که اینجا هستم و می‌خواستم که حضورم در منچسترسیتی تداوم داشته باشد. تمدید قراردادم نیز بدین معناست که برای مدت طولانی‌تری در منچسترسیتی خواهم ماند.

دروازه‌بان تیم فوتبال منچسترسیتی با طرح این مدعا که تیمش دست به کارهای فوق‌‌العاده‌ای زده است، خاطر نشان کرد: ما با قهرمانی‌های اخیرمان تاریخ‌ساز شده‌ایم و حالا به دنبال تدام این موفقیت‌ها هستیم.

وی افزود: همیشه از تک‌تک لحظاتم در منچسترسیتی لذت برده‌ام. تیم در حال پیشرفت است و خوش‌شانس بوده‌ام که جزئی از این تیم هستم. می‌خواهم به پیشرفت و تداوم موفقیت‌هایم با من‌سیتی ادامه دهم. بازیکنان زیادی از منچسترسیتی قراردادهای بلندمدتی را به امضا رسانده‌اند و ترکیبی از بازیکنان فوق‌العاده را ساخته‌ایم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon