دشمن به اقتدار و قدرت سیاسی ایران اعتراف دارد

دشمن به اقتدار و قدرت سیاسی ایران اعتراف دارد

خبرگزاری تسنیم: معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز دشمن به اقتدار و قدرت سیاسی جمهوری اسلامی ایران در جهان اعتراف کرده است.

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی ارتش، اکرمی‌نیا معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در جمع کارکنان منطقه پدافند هوایی غرب کشور(همدان) به تشریح مواضع جمهوری اسلامی ایران در نشست 1+5 پرداخت و گفت: زیاده‌خواهی غرب در این مذاکرات بی‌نتیجه مانده و اصول و پایه‌های ایران اسلامی در مذاکرات هسته‌ای مشخص بوده و تغییر پیدا نخواهد کرد.

وی ادامه داد: آنها مدعی هستند که ما دنبال سلاح هسته‌ای هستیم در صورتی که مقام معظم رهبری (مد ظله) استفاده از سلاح هسته‌ای را حرام دانسته‌اند و همچنین فرمودند من با مذاکرات مخالف نیستم و به گروه مذاکره کننده که از سوی دولت جمهوری اسلامی ایران انتخاب شده اعتماد کامل دارم و از آنها حمایت می‌کنم اما به طرف‌های مذاکره‌کننده غربی خوشبین نیستم.

معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به اقتدار جمهوری اسلامی ایران در منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: این اقتدار مانند خاری در چشم دشمنان بوده وتجمع 20 میلیون نفری در کربلای معلا هم خود گواه این اقتدار است.

وی افزود: دشمنان  با اقتدار جمهوری اسلامی ایران مشکل دارند چرا که در مذاکرات ایران تمام بندهای مورد توافق را برای جلب اعتماد رعایت کرده است ولی غربی‌ها هنوز نتوانسته‌اند نظرات حامیان خود از جمله اسرائیل و چند کشور عربی را جلب کنند, یعنی تصمیمات آنها منوط به نظر این کشورهاست.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon