شهردار شهمیرزاد به کار خود ادامه می‌‌دهد

شهردار شهمیرزاد به کار خود ادامه می‌‌دهد

خبرگزاری تسنیم: رئیس شورای اسلامی شهر نمونه گردشگری بین‌المللی شهمیرزاد درپی استعفای هفته گذشته شهردار این شهر و پس از پیگیری‌های خبرنگار تسنیم در شهمیرزاد، بالاخره سکوت خود را شکست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهمیرزاد، عبدالخالق خاکسار که پیش از این تماس‌های مکرر خبرنگاران تسنیم را بی پاسخ گذاشته‌بود، پس از انتشار اخبار مربوط به استعفای شهردار شهمیرزاد، در اطلاعیه‌ای که نسخه‌ای از آن به دفتر خبرگزاری تسنیم در سمنان نیز ارسال شده است از ادامه فعالیت شهردار شهمیرزاد در این شهر سخن گفت.

سخنگوی شورای اسلامی شهر نمونه گردشگری بین‌المللی شهمیرزاد در این اطلاعیه بیان کرده است: «مهندس علی امینی شاد به علت پذیرفته شدن در مقطع دکتری و با قصد ادامه تحصیل در دانشگاه درخواست استعفای خود را تقدیم شورای اسلامی شهر شهمیرزاد نموده است».

به گزارش تسنیم؛ شهردار شهمیرزاد در متن استعفای خود که پیش از این در این خبرگزاری نیز منتشر شده بود؛ علت این استعفا را ادامه تحصیل در مقطع دکتری در دانشگاه تهران و برخی مسائل دیگر عنوان داشته که در فرصت مناسب به اطلاع عموم شهروندان خواهد رساند.

خاکسار در اطلاعیه خود افزود : این موضوع(استعفای شهردار شهمیرزاد) در جلسه شورای اسلامی(شهمیرزاد) مطرح شد و در نهایت ضمن مسکوت گذاردن تقاضای استعفای شهردار از سوی شورا و ادامه فعالیت شهردار، وی هم‌اکنون عهده دار مسئولیت خود در شهرداری (شهمیرزاد) است.

رئیس شورای اسلامی شهر نمونه گردشگری بین‌المللی شهمیرزاد تصریح کرد: مقرر شده است که  نتیجه بررسی ها درخصوص استعفای شهردار از طریق سخنگوی شورا به اطلاع شهروندان محترم برسد.

به گزارش تسنیم؛ در پی عدم پاسخگویی رئیس شورای اسلامی شهر شهمیرزاد به خبرنگار تسنیم، نایب رئیس این شورا از احتمال پذیرش استعفای شهردار شهمیرزاد در شورای این شهر خبر داد و گفت: استعفای شهردار فعلاً از دستور کار این شورا خارج‌ شده است.

سید امیر مسعود احمدپناه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با اشاره به اینکه شورای اسلامی شهمیرزاد با طرح سؤال می‌بایست مدت 10 روز منتظر پاسخ قانع‌کننده شهردار باشد، اظهار داشت: پس از مدت قانونی بارأی‌گیری در صحن علنی شورا در مورد ادامه همکاری با شهردار نتیجه‌گیری می‌شود.

نائب رئیس شورای شهر شهمیرزاد خاطرنشان کرد: با توجه به سوابق علمی علی امینی شاد شهردار این شهر و رشته تحصیلی شهردار انتظارات مردم در خصوص پروژه‌های عمرانی و مدیریت در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام برآورده نشده است.

وی عنوان کرد: جهت جلوگیری از هرگونه تبعات اجتماعی و شغلی برای شهردار به مدت کمتر از یک ماه به ایشان فرصت داده‌ شده تا برخی از اختلافات پیمانکاران پروژه‌های عمرانی با شهرداری را حل نماید تا در مورد استعفای نامبرده تصمیم‌گیری نهایی به عمل آید.

متن کامل این خبر را اینجا بخوانید.

حال باید منتظر ماند و دید که تکلیف استعفای شهردار شهمیرزاد چه می شود و شورای اسلامی این شهر نمونه گردشگری بین المللی چه سرنوشتی را برای ادامه فعالیت امینی شاد رقم می زنند.

گزارش از محمدرضا خزر

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon