پژوهشگران برتر شهرستان سقز تجلیل شدند

پژوهشگران برتر شهرستان سقز تجلیل شدند

خبرگزاری تسنیم: از پژوهشگران برتر شهرستان سقز در حوزه‌های مختلف با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سقز، علی اکبر ورمقانی فرماندار سقز شهر امروز در کراسم تجلیل از پژوهشگران برتر شهرستان با اشاره به جایگاه تحقیق و پژوهش در توسعه اظهار کرد: پژوهشگران وظیفه سنگینی در حوزه ترویج علم بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه پیشرفت‌های کشور در حوزه صنایع دفاعی‌، نظامی و انرژی هسته‌ای مدیون پژوهش بوده است گفت: پژوهش‌های بنیادی همواره در کشور منشاء اثر مثبت بوده‌اند.

فرماندار شهرستان سقز خواستار اختصاص اعتبارات از سوی ادارات برای انجام پژوهش های کاربردی شد و تصریح کرد: باید ارتباط دستگاههای اجرایی با دانشگاه بیشتر شود.

نماینده مردم شهرستان‌های سقز وبانه در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم با عنوان اینکه در گذشته به دلیل عدکم توجهی به پژوهش، کشور با مشکلاتی روبه‌رو بود گفت: لازم است قبل از انجام طرح‌های کشور درباره آن پژوهش صورت گیرد.

محسن بیگلری از پژوهشگران شهرستان خواست تا پیرامون آسیب‌های اجتماعی مانند طلاق و اعتیاد و ارائه راهکار جهت ریشه کن کردن آن راهکار ارائه کنند.

در این مراسم روسای دانشگاه آزاد اسلامی، پیام نور، علمی کابردی و دانشکده فنی مهندسی در سخنانی خواستار ارتباط و توجه بیشتر ادارات به امر پژوهش  شدند.

در این مراسم از پژوهشگران برتر شهرستان سقز در حوزه‌های مختلف با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon