اعزام تیم‌های ارزیاب برای بررسی ماجرای تنبیه دانش‌آموز افغان در یکی از مدارس پاکدشت

اعزام تیم‌های ارزیاب برای بررسی ماجرای تنبیه دانش‌آموز افغان در یکی از مدارس پاکدشت

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش گفت: تیم‌های ارزیابی وزارت آموزش و پرورش برای بررسی ابعاد تنبیه یکی از دانش‌آموزان از صبح امروز به شهرستان پاکدشت اعزام شده‌اند. معتقدیم دانش‌آموزان افغان همانند دانش‌آموزان ایرانی هستند.

محمد فاضل مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درپاسخ به این پرسش " اخبار ضد ونقیضی از ماجرای تنبیه یکی از دانش‌آموزان اتباع در شهرستان پاکدشت شنیده می‌شود، آموزش و پرورش برای پیگیری این ماجرا چه اقداماتی را انجام داده است؟" اظهار داشت:‌ تیم‌های ارزیابی وزارت آموزش و پرورش برای بررسی ابعاد مختلف این ماجرا از صبح امروز به شهرستان پاکدشت رفته‌اند و گزارش کامل تیم ارزیابی هنوز به ما ارائه نشده است بنابراین قبل از اعلام نتایج بررسی تیم ارزیابی نمی‌توان در این رابطه اظهار نظر دقیقی کرد.

وی افزود: دانش‌آموزان افغان همانند دانش آموزان ایرانی بوده و تمام این دانش‌آموزان فرزندان ما محسوب می‌شوند.

مدیرکل دفتر وزارتی با اشاره به اینکه تنبیه بدنی دانش‌آموزان به هیچ عنوان قابل قبول نیست،‌گفت:‌ وزیر آموزش و پرورش نیز دستور مقابله با پدیده تنبیه بدنی در مدارس و برخورد با خاطیان را صادر و بارها اعلام کرده‌اند که تنبیه بدنی در مدارس محکوم است.

فاضل ادامه داد: 122 هزار مدرسه در سطح کشور داریم که وقوع تنبیه بدنی در تعدادی از مدارس کشور اجتناب ناپذیر است البته می‌پذیریم که حتی یک مورد تنبیه بدنی نیز اضافه است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon