۳ هزار و ۲۷۷ روستایی در دهگلان وام مقاوم‌سازی دریافت کردند

3 هزار و 277 روستایی در دهگلان وام مقاوم‌سازی دریافت کردند

خبرگزاری تسنیم: فرماندار دهگلان گفت: از زمان آغاز طرح مقاوم‌سازی مسکن روستایی ستان تاکنون ۳ هزار و ۲۷۷ متقاضی دهگلانی به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند که ۱۰۰ درصد این تعداد متقاضی موفق به دریافت کامل تسهیلات شده و مسکن خود را مقاوم‌سازی کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دهگلان، یحیی نظری ظهر امروز در نشست با دهیاران شهرستان دهگلان که با حضور نماینده مردم شهرستان‌های قروه ودهگلان در مجلس شورای اسلامی و مدیر کل بنیاد مسکن استان در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان دهگلان  برگزار شد اظهار داشت: حجم و کیفیت خدمات عام‌المنفعه دولت در شهرها و روستاهای مختلف قابل مقایسه با گذشته نیست و مردم از این خدمات رضایت دارند.

وی از اجرای طرح هادی در 17 روستای این شهرستان خبر داد و گفت: پیشرفت فیزیکی طرح‌های هادی 7 روستا با 80 درصد و 10 روستای دیگر شهرستان با بیش از 40 درصد در حال انجام است.

فرماندار دهگلان تصریح کرد: اعتبار مورد نیاز برای اجرای این طرح‌ها تامین شده است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی گفت: برای اجرای این طرح‌ها از محل اعتبارات تملک دارایی‌ها 702میلیون تومان اعتبار هزینه می‌شود و با بهره‌برداری از این طرح‌ها، تعداد طرح‌های هادی اجرا شده در روستاهای این شهرستان به 26 مورد افزایش می‌یابد.

نظری همچنین از اختصاص 24 میلیارد ریال اعتبار در سفر مقام معظم رهبری به شهرستان دهگلان برای اجرای 8 طرح هادی روستایی خبر داد و افزود: در حال حاضر عملیات اجرایی طرح هادی در 5 روستا به اتمام رسیده و عملیات اجرایی 3 روستای دیگر هم در حال انجام است.

وی گفت: از زمان آغاز طرح مقاوم‌سازی مسکن روستایی هم در این شهرستان تاکنون 3 هزار و 277 متقاضی به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند که 100 درصد این تعداد متقاضی موفق به دریافت کامل تسهیلات شده و مسکن خود را مقاوم‌سازی کرده‌اند.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon