طرح توزیع شیر رایگان در ۱۳۹ مدرسه شهرستان دهگلان آغاز شد

طرح توزیع شیر رایگان در 139 مدرسه شهرستان دهگلان آغاز شد

خبرگزاری تسنیم: طرح توزیع شیر رایگان در ۱۳۹ مدرسه شهرستان دهگلان به صورت هفته‌ای ۳ روز آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دهگلان، جلال مردانی مدیر آموزش وپرورش شهرستان دهگلان در مراسم طرح توزیع شیر رایگان در 139 مدرسه شهرستان دهگلان که در دبستان نیایش شهر دهگلان برگزار شد  با اشاره به اهمیت مصرف شیر عنوان کرد: از امروز به بعد ما در 70 نوبت بین بیش از 9هزار و141 دانش‌آموز  دهگلانی و بیش از 948معلم  هفته‌ای 3 روز شیر توزیع می‌شود.

وی گفت: این طرح در 25 مدرسه شهری و 114 مدرسه روستایی اجرا می‌شود و این طرح تعداد 4 هزار و 225 دانش آموز شهری شامل 1925 دختر و 1911دانش آموز پسر و 389 نفر از همکاران را پوشش می‌دهد.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان دهگلان تصریح کرد: در سطح مدارس شیر رایگان در بین 4 هزار 916دانش آموز روستائی توزیع می‌شود که از این تعداد 2هزار 125 نفر دختر و 2هزار 231نفر پسر و 559 نفر از همکاران آموزش و پرورش هستند.

وی گفت: در مجموع تعداد 4هزار و 50 نفر دانش آموز دختر و 4 هزار 142 دانش آموز پسر و 948 معلم فرهنگی در سطح شهرستان تحت پوشش طرح توزیع شیر رایگان خواهند بود.

مردانی افزود: این طرح در سال تحصیلی جاری برای دانش آموزان دوره ابتدایی و دوره اول متوسطه مدارس دولتی و غیر دولتی و پیش دبستانی های ضمیمه مدارس دولتی اجرا می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: شیر توزیع شده در سطح مدارس شهرستان به صورت پاستوریزه بوده و به صورت لیوانی در سطح شهر و بصورت پاکتی در سطح مدارس روستایی توزیع می‌شود و هدف از این شیوه توزیع برقراری نظم، هماهنگی، کنترل و نظارت بیشتر بر امر توزیع شیر است.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon