تعداد گردشگران خارجی در ایران ۲.۵ برابر شده است

تعداد گردشگران خارجی در ایران 2.5 برابر شده است

خبرگزاری تسنیم: استاندار اصفهان گفت: با وجود تبلیغات گسترده علیه کشور تعداد گردشگران خارجی در ایران ۲.۵ برابر شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خمینی‌شهر، رسول زرگرپور عصر امروز در جمع مسئولان شهرستان خمینی‌شهر با تاکید بر اینکه مردم به‌دنبال اجرائی شدن اعتدال واقعی جامعه بودند و اعتدال‌گرائی و معتدل بودن باید مبنای کار دولت یازدهم قرار گیرد، اظهار داشت: ما به‌عنوان کارگزاران دولت باید اعتدال در همه امور سرلوحه مبنای کار خود قرار دهیم.

وی افزود: اصلی‌ترین خواسته مردم اعتدال‌گرائی بود و عقلانیت دومین محور انتخاب رئیس جمهور بود، مردم با صدای بلند اعلام کردند مخالف اقدامات نسجیده و به دور از عقل و یک شبه تصمیم گرفته شده، خسته شده‌اند و آثار مخرب اینگونه رفتار را مشاهده کرده‌ایم و خواستار پیاده شدن عقلانیت و خرد جمعی دستور کار دولت باشد.

استاندار اصفهان با تأکید بر اینکه عقلانیت محور فعالیت کار دولت یازدهم بوده، گفت: مردم کشور با انتخاب دولت روحانی اعلام کردند نمی‌خواهیم روابط بین‌الملل کشور منحصر به 2 از کشورهای آمریکای لاتین شود و خواستار یک ارتباط عزتمند با همه  کشورهای جهان  بهره‌گیری از این ارتباط سالم بود.

وی با بیان اینکه دولت روحانی در چارچوب خط قرمزهای تعیین شده توسط مقام معظم رهبری در ارتباط بین‌المللی حرکت کرده، بیان کرد: نتایج این ارتباطات بین‌المللی سبب شد در یک‌سال گذشته بیش از 80 هیئت سیاسی که 56 کشور دنیا فقط وارد شهر اصفهان شده‌اند.

زرگرپور با تاکید براینکه این سفرهای فوائد و ارتباط و منافع اقتصادی، سیاسی را برای کشور به همراه دارد، گفت: تعداد گردشگران خارجی نزدیک به 2.5 برابر نسبت زمان مشابه رشد داشته و این نتایج حاکی از برقراری ارتباط عزتمند دولت یازدهم با کشور جهان است.

وی با بیان اینکه مردم به دنبال اجرای مردم سالاری دینی در جامعه هستند، تصریح کرد: این اصطلاح زیبا توسط مقام معظم رهبری بیان شد، دولت یازدهم همه تلاش و همت خود را برای اصل مردم سالاری دینی در کشور قوام و دوام داشته باشد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon