هاشمی: میزبانی رقابت‌های مختلف کمک شایانی به رشد ورزش کشور می‌کند

هاشمی: میزبانی رقابت‌های مختلف کمک شایانی به رشد ورزش کشور می‌کند

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان اعتقاد دارد میزبانی رقابت‌های مختلف کمک شایانی به رشد ورزش کشور خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، کیومرث هاشمی در حاشیه مراسم اختتامیه دهمین دوره رقابت‌های واترپلوی جام باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: شاهد میزبانی خوبی بودیم. قطعاً این میزبانی‌ها می‌تواند به توسعه واترپلو در کشورمان کمک کند.

«با توجه به شرایط موجود میزبانی مسابقات واترپلوی جام باشگاه‌های آسیا کار سختی بود که فدراسیون شنا آن را انجام داد»، وی با بیان این جمله ادامه داد: اخذ میزبانی به بحث توریسم‌محوری کمک شایانی می‌کند و می‌توانیم در این بخش پتانسیل ورزش کشور خود را بیشتر نشان دهیم.

هاشمی در پاسخ به این پرسش که کمیته ملی المپیک چه برنامه‌ای برای توسعه ورز‌ش‌های پایه دارد، گفت: کمیته به تنهایی برنامه‌‌ای برای توسعه یک رشته ورزشی ندارد اما می‌توانیم در راستای برنامه‌های فدراسیون‌های ورزشی برای رشد و اعتلای آنها کمک کنیم. برای توسعه ورزش‌های پایه، وزارتخانه‌های آموزش و پرورش، ورزش و خصوصاً باشگاه‌ها باید یکدل و یکدست شوند تا رشته‌های پایه رشد و ارتقا یابند.

وی در واکنش به طرح این موضوع که به نظر می‌رسد با توجه به موفقیت‌های اخیر ورزش در بازی‌های مختلف دولت با کاهش بودجه ورزش کمی به کمیته ملی بی‌مهری کرده است‌، گفت: اینگونه به موضوع نگاه نکنید. دولت سال گذشته کمک بسیار زیادی به کمیته ملی المپیک کرد اما باید بپذیریم محدودیت‌های مالی وجود دارد. اجازه دهید ببینیم تا تصویب نهایی بودجه چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon