منچستریونایتد مقابل استون‌ویلای ۱۰ نفره متوقف شد

منچستریونایتد مقابل استون‌ویلای 10 نفره متوقف شد

خبرگزاری تسنیم: شاگردان لوئیز فن‌خال مقابل میزبان خود، استون‌ویلا به نتیجه تساوی رضایت دادند تا نوار پیروزی‌های متوالی این تیم در عدد شش قطع شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس عصر امروز (شنبه) با انجام شش دیدار دنبال شد. در مهمترین بازی استون‌ویلا در ورزشگاه ویلاپارک پذیرای منچستریونایتد بود که دو تیم در پایان 90 دقیقه این دیدار به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

استون‌ویلا ابتدا با گل دقیقه 18 کریستین بنتکه از میهمان خود پیش افتاد اما در ادامه رادامل فالکائو در دقیقه 53 گل تساوی تیمش را که گل دوم خودش در فصل جاری لیگ برتر بود، به ثمر رساند. همچنین از دقیقه 65 استون‌ویلا در پی اخراج گابریل آگبونلاهور 10 نفره به بازی ادامه می‌داد که شیاطین سرخ نتوانستند از برتری نفری خود استفاده لازم را ببرند.

شاگردان لوئیز فن‌خال با این تساوی 32 امتیازی شدند و همچنان در مکان سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر ایستادند. استون‌ویلا هم 20 امتیازی شد و به رده دوازدهم جدول لیگ برتر صعود کرد.

نتایج رقم خورده در سایر دیدارهای برگزارشده عصر امروز را هم در زیر مشاهده می‌کنید:

هال‌سیتی صفر- سوانزی یک

کوئینز پارک‌رنجرز 3 - وست‌برومویچ 2

ساوتهمپتون 3 - اورتون صفر

تاتنهام 2 - برنلی یک

وستهام 2 - لسترسیتی صفر

هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس فردا (یکشنبه) با انجام دو دیدار پیگیری می‌شود که در بازی اول نیوکاسل در ورزشگاه سنت‌جیمز پارک پذیرای ساندرلند است و در حساس‌ترین دیدار هفته تیم‌های لیورپول و آرسنال در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم می‌روند.

پرونده این هفته لیگ برتر دوشنبه شب با دیدار استوک‌سیتی - چلسی بسته می‌شود.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر چلسی با یک بازی کمتر و 39 امتیاز (تفاصل گل 23+) صدرنشین است و منچسترسیتی با 39 امتیاز (تفاصل گل 22+) در رده دوم ایستاده است. همچنین منچستریونایتد با 32 امتیاز جایگاه سوم را در اختیار دارد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon