رائول کاسترو: کوبا به حمایت از ونزوئلا ادامه خواهد داد

رائول کاسترو: کوبا به حمایت از ونزوئلا ادامه خواهد داد

خبرگزاری تسنیم: رئیس جمهور کوبا ضمن محکوم کردن قانون جدید آمریکا برای اعمال تحریم‌های بیشتر علیه ونزوئلا بار دیگر بر حمایت خود از کاراکاس تأکید کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از اسپاتنیک، رائول کاسترو رئیس جمهور کوبا در سخنانی قانون آمریکایی را که به باراک اوباما اجازه می‌دهد تا تحریم‌های جدیدی را علیه مقام‌های دولتی ونزوئلا وضع کند به‌شدت محکوم کرد و بر ادامه حمایت هاوانا از کاراکاس تأکید نموده است.

بر اساس این گزارش کاسترو روز گذشته در سخنانی پیش از نشست پارلمان کوبا افزود: ما روابط خاصی با ونزوئلا داریم. ما به حمایت خود از ونزوئلا علیه تلاش‌هایی که برای بی‌ثبات‌کردن دولت قانونی این کشور انجام می‌شود ادامه خواهیم داد. ما تلاش‌های صورت گرفته برای اعمال تحریم علیه این کشور برادر را محکوم می‌کنیم.

باراک اوباما و رائول کاسترو رؤسای جمهور آمریکا و کوبا روز چهارشنبه طی سخنرانی‌هایی که به طور همزمان برگزار شد از عادی شدن روابط میان دو کشور خبر دادند.

اوباما در سخنان خود تأکید کرد که سیاست انزوای کوبا طی 50 سال گذشته جواب نداده و تحریم‌ها تاثیر اندکی بر این کشور داشته است. رائول کاسترو نیز در سخنان خود گفت که تحریم‌های واشنگتن علیه هاوانا باید پایان یابد.

انتهای پیام/پ1

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان