کفشگری: برای اینکه در آسیا آبروریزی نشود، باید پرسپولیس را تقویت کنند

کفشگری: برای اینکه در آسیا آبروریزی نشود، باید پرسپولیس را تقویت کنند

خبرگزاری تسنیم: هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد این تیم برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا باید تقویت شود.

مهرداد کفشگری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد آخرین وضعیت پرسپولیس اظهار داشت: اصلاً از شرایط باشگاه خبر ندارم، فقط می‌دانم دور جدید تمرینات ما از فردا (دوشنبه) آغاز می‌شود. در کل تنها برداشتی که می‌شود از شرایط این روزهای پرسپولیس داشت، این است که وضعیت تیم خوب نیست.

وی ادامه داد: همانطور که قبلاً گفتم همه چیز با دعا کردن حل نمی‌شود و در کنار دعا کردن باید تلاش هم وجود داشته باشد. مسئولان باشگاه در روزهای نقل‌وانتقالات باید تیم را تقویت کنند و چند بازیکن خوب بگیرند.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: در آسیا همه تیم‌ها حرفه‌ای هستند و بازیکنان بزرگی دارند. همین لخویای قطر که همگروه ماست، آدبایور را جذب کرده است. تیم‌ها در لیگ قهرمانان آسیا شوخی ندارند و اگر در یارگیری دقت نکنیم کارمان سخت می‌شود.

کفشگری تصریح کرد: اگر خودمان را برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا خوب تقویت نکنیم، آبروریزی می‌شود. امیدوارم این اتفاق رخ ندهد و پرسپولیس حضوری پرقدرت در لیگ قهرمانان داشته باشد. ما انگیزه زیادی برای موفقیت در آسیا داریم و اگر شرایط مهیا باشد می‌توانیم در لیگ قهرمانان نتایج خوبی کسب کنیم.

وی درباره اینکه شنیده می‌شود بازیکنانی مانند حقیقی، صادقیان و نیلسون در آستانه جدایی از پرسپولیس هستند، گفت: مسلماً پرسپولیس به این بازیکنان نیاز دارد اما هر کسی مختار است زندگی فوتبالی خودش را مدیریت کند و خودش می‌داند که چه تصمیمی‌ بگیرد.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا خودش قصد ندارد از این تیم جدا شود، عنوان کرد: برای چه باید از پرسپولیس جدا شوم؟ کارهای زیادی دارم که باید در پرسپولیس انجام بدهم و برای همین نمی‌خواهم از این تیم جدا شوم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon