امکان اسکان "۳۰۰ هزار نفر شب" زائر پیاده در مشهد مقدس فراهم است

امکان اسکان "300 هزار نفر شب" زائر پیاده در مشهد مقدس فراهم است

خبرگزاری تسنیم: معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی خراسان رضوی گفت: با تمهیدات ایجاد شده امکان اسکان "۳۰۰ هزار نفر شب" زائر پیاده در مشهد مقدس فراهم است.

سید جواد موسوی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: برای زائران پیاده امکان اسکان 300 هزار نفر شب در مشهد مقدس  در هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، حسینیه‌ها و مدارس پیش بینی شده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته 120 مکان برای اسکان زائران پیاده در مشهد مقدس هماهنگ شده است.

وی در رابطه با اسکان اضطراری برای زائران پیاده رضوی با توجه به فصل سرما افزود: در همین رابطه نیز محل‌های سرپوشیده برای اسکان 17 هزار نفر در مشهد مقدس پیش بینی شده است.

موسوی با اشاره به اینکه زائران پیاده از6 محور مواصلاتی به مشهد مقدس مشرف می‌شوند، بیان کرد: با کمک جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده تدابیر مناسبی برای اسکان موقت با ظرفیت 5 هزار نفر زائر پیاده در مسیرهای منتهی به مشهد مقدس اندیشیده شده است.

وی از آمادگی اسکان زائران در دو رباط طرق و خاکستری خبر داد و گفت: هر شب 750 نفر از زائران پیاده دراین دو رباط اسکان پیدا می‌کنند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی خاطر نشان کرد: زائران پیاده رضوی در صورت مشاهد مشکلات می توانند با شماره‌های 37283001 و37045 تماس حاصل کنند.

وی به تشدید فعالیت تیم‌های نظارتی در ستاد خدمات سفر اشاره و تصریح کرد: برای رسیدگی به شکایت در محل ستاد خدمات سفر  نمایندگانی از ارگان‌های مختلف حضور دارند که در همین رابطه 20 تیم بازرسی به تعداد تیم های بازرسی خدمات سفر افزوده شده است.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon