خواجه‌وند: انتخاب مدیرعامل جدید در دستور کار امروز هیئت مدیره نیست

خواجه‌وند: انتخاب مدیرعامل جدید در دستور کار امروز هیئت مدیره نیست

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: انتخاب مدیرعامل جدید در دستور کار امروز هیئت مدیره قرار ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهدی خواجه‌وند پیش از جلسه امروز (دوشنبه) هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: قرار است این جلسه برگزار شود تا در خصوص مواردی به جمع‌بندی برسیم. انشاءالله بعد از این جلسه خبرهای خوبی به اطلاع هواداران خواهد رسید.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا قرار است امروز مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس انتخاب و معرفی شود، گفت: چنین دستوری برای جلسه نداریم اما قرار است هیئت مدیره به صورت عملیاتی‌تر وارد تصمیم‌گیری‌های باشگاه شود.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه منظورش از خبر خوش برای هواداران چیست، تأکید کرد: دوره سختی را گذراندیم. اتفاقی که برای سیاسی رخ داد، غافلگیرکننده بود اما خوشبختانه از این وضعیت خارج شدیم و تا یکی دو روز آینده تکلیف همه چیز مشخص می‌شود. 

خواجه‌وند در مورد اینکه امکان دارد سیاسی به باشگاه پرسپولیس بازگردد، گفت: صرف صدور قرار بازداشت مانع نمی‌شود که کسی نتواند کار خود را ادامه دهد، چون مسئله سیاسی محکومیت نیست.

وی ادامه داد: دو مسئله وجود دارد. نخست اینکه هیئت مدیره مسئله‌ای را تصویب کند که در این صورت چه مدیرعامل باشد و چه نباشد این موضوع عملیاتی می‌شود و دومین مسئله اینکه یک نفر را به جای مدیرعامل انتخاب کنند تا کارها را انجام دهد. 

سخنگوی باشگاه پرسپولیس ضمن بیان اینکه برای مذاکره با بازیکنان کادر فنی این تیم وارد عمل شده و تصمیم‌گیرنده خواهد بود، در واکنش به اینکه شنیده می‌شود برانکو ایوانکوویچ و والتر زنگا برای هدایت این تیم مدنظر مسئولان پرسپولیس هستند، اظهار داشت: از طرف باشگاه و هیئت مدیره هیچکس با برانکو مذاکره نکرده است. در مورد زنگا نیز شرایط به همین صورت است. تا به امروز هیچ بحثی برای تغییر کادر فنی نبوده و سیاست باشگاه هم حمایت از درخشان است. 

خواجه‌وند در پایان در خصوص اظهارنظر محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان مبنی بر اینکه باید تکلیف مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مشخص شود، گفت: از زمانی که این مشکل برای سیاسی به وجود آمد ما هر روز انتظار داشتیم که او به محل کارش بازگردد اما وقتی وقوع این اتفاق به تأخیر افتاد، تصمیم بر این گرفته شد که کسی انتخاب شود تا کارهای مربوط به باشگاه را انجام دهد. 

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon