گارسیا: نداشتن خلاقیت دلیل توقف رم مقابل میلان بود

گارسیا: نداشتن خلاقیت دلیل توقف رم مقابل میلان بود

خبرگزاری تسنیم: سرمربی جالوروسی با متهم کردن روسونری به ارائه یک بازی بی نهایت تدافعی برابر مردان او، تأکید کرد که نبود خلاقیت در حرکات تیمش، دلیل توقف رمی‌ها در استادیو المپیکو بوده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رودی گارسیا پس از تساوی خانگی بدون گل شاگردانش برابر رم که اولین بازی بدون گل جالوروسی در این فصل سری A بود و باعث شد فاصله این تیم و یوونتوس صدر جدولی نسبت به هفته گذشته دو امتیاز افزایش پیدا کند، اظهار داشت: به نظر من این تساوی یک قدم رو به عقب است، چرا که دو امتیاز از دست دادیم. البته حتی اگر ما موقعیت‌های گلزنی هم داشتیم، شاید به خاطر نبود خلاقیت کافی در حرکات‌مان نمی‌توانستیم از آنها استفاده کنیم و یکی از دلایل آن در اختیار نداشتن میرالم پیانیچ بود.

گارسیا که تیمش اکنون سه امتیاز با یوونتوس صدرنشین فاصله دارد، افزود: باید این را هم بگویم که در یکی از ضربات کرنر ما یک خطای هند واضح در محوطه جریمه میلان رخ داد. با این حال من فکر می‌کنم که برابر میلانی که در این بازی بی‌نهایت دفاعی بازی می‌کرد، باید عملکرد بهتری ارائه می‌کردیم.

خطای پنالتی که گارسیا معتقد بود از چشم داور پنهان مانده است، زمانی رخ داد که نایجل دی‌یونگ، هافبک دفاعی میلان با دست باز برای تصاحب توپ به هوا پرید و به جای سر با دست ضربه سر ژروینیو، مهاجم ساحل عاجی رم را منحرف کرد.

گارسیا افزود: مدت‌هاست که می‌گویم از داوران خط نگه‌دار پشت دروازه‌ها هم باید برای کمک به داوران جهت اتخاذ تصمیم درست بهره گرفته شود اما این کار صورت نمی‌گیرد.

سرمربی فرانسوی رم با ابراز خرسندی از وقفه نسبت بلند مدتی که در سری A برای تعطیلات کریسمس در نظر گرفته شده است، گفت: من فکر می‌کنم که تمام تیم‌ها از این وقفه طولانی استقبال می‌کنند. بازیکنان ماشین نیستند که بتوانند 10 ماه بدون وقفه کار کنند آن هم بدون حتی یک هفته استراحت که از نظر فیزیکی و روانی تجدید قوا کنند. امیدوارم که این وقفه در فوتبال ایتالیا پابرجا بماند. خیلی دوست دارم بدانم تیم‌های انگلیسی با این برنامه فشرده‌ای که دارند، در نیم‌فصل دوم چگونه می‌خواهند کار کنند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon