اخبار ضد و نقیض درباره کشته شدن «ملافضل الله» بی‌اساس است

اخبار ضد و نقیض درباره کشته شدن «ملافضل الله» بی‌اساس است

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی ارتش پاکستان با رد کردن اخبار ضد و نقیض درباره کشته شدن فضل‌الله سرکرده تحریک طالبان پاکستان اعلام کرده که پس از دریافت اطلاعات موثق مردم این کشور را نیز آگاه خواهند کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، «عاصم باجوه» سخنگو و مدیر کل روابط عمومی داخلی ارتش پاکستان (ISPR) اخبار ضد و نقیض درمورد کشته شدن فضل‌الله سرکرده تحریک طالبان پاکستان را بر اساس شایعات دانست و گفت:  براساس گزارش‌های رسیده، انتشار اخبار ضد و نقیض درمورد کشته شدن فضل الله رهبر تحریک طالبان پاکستان در رسانه‌های اجتماعی ادامه دارد که نیروهای امنیتی پاکستان و افغانستان در عملیات مشترک علیه شبه‌نظامیان، وی را در مناطق مرزی 2 کشور کشته‌اند.

این در حالی است که وزارت دفاع پاکستان روز گذشته در توئیتر و فیسبوک خود کشته شدن رهبر تحریک طالبان پاکستان را تأیید کرده بود اما سخنگو و مدیر کل روابط عمومی داخلی ارتش پاکستان این خبر را رد کرده است.

سخنگوی ارتش پاکستان گفت: ارتش پاکستان نمی‌تواند قبل از روشن شدن حقایق چیزی را در این خصوص بیان کند.

رسانه‌های اجتماعی پاکستان از روز گذشته اخبار ضد و نقیضی از کشته شدن ملا فضل الله رهبر تحریک طالبان پاکستان منتشر کردند اما پیش از این مقامات پاکستان و افغانستان این خبر را رد و یا تأیید نکرده‌ بودند.

انتهای پیام/پ

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان