تحریم‌های غرب، رشد پیشرفت کشور را افزایش داد

تحریم‌های غرب، رشد پیشرفت کشور را افزایش داد

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه اصفهان گفت: تحریم‌های یک جانبه و یک سویه غرب برای جلوگیری از پیشرفت روز افزون ایران اسلامی، سبب افزایش رشد پیشرفت کشور شد و مسیر اقتدار نظامی را هموارتر کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نطنز، آیت‌الله سید یوسف طباطبائی‌نژاد ظهر امروز در جمع عزادارن و زائران امام‌زاده آقاعلی عباس(ع) شهر بادرود از توابع بخش امام‌زاده شهرستان نطنز اظهار داشت: کشورهای غربی و استکباری با بهانه‌های مختلف، تحریم‌های یک جانبه‌ای را برای کشور ما وضع کردند.

وی افزود: این تحریم‌ها به باور آن‌ها باعث به زانو در آمدن انقلاب اسلامی ایران خواهد شد ولی جوانان این مرز و بوم با اتکا به دانش داخلی، توانستند از این تحریم‌ها استفاده ببرند و زمینه پیشرفت علمی و اقتصادی را در داخل کشور پدید آورند.

امام جمعه اصفهان گفت: این تحریم‌ها سبب شد که کشور ما در همه زمینه‌های به خصوص زمینه نظامی و موشکی پیشرفت‌های قابل قبولی را داشته باشد و به اقتداری بزرگ و مثال زدنی دست یابد و سبب ناکامی دشمنان شود.

وی پیرامون رهبری و لزوم وجود آن در یک جامعه  تصریح کرد: رهبری و راهوری تنها نعمت‌هایی هستند که خداوند بر آن‌ها منت گذاشته و به رخ کشیده که گویا نعمتی از آن دو عظیم‌تر نیست و سایر نعمات مادی و معنوی با همه عظمتشان در مقابل آن هیچ محسوب می‌شوند که شایستگی منت گذاری و به رخ کشیده شدن را ندارند.

آیت‌الله طباطبائی‌نژاد بیان کرد: تمام مشکلات در جوامع بشری به این خاطر بوده که آن جوامع یا رهبر نداشتند و یا پیرو رهبر نبودند که نمونه مشهود آن‌ها داعشی‌ها و طالبان هستند که به نام اسلام جنایت می‌کنند ولی چون رهبری فقیه و فرزانه ندارند در حال ضربه زدن به اسلام و کشتار مسلمانان جهان هستند.

وی خاطرنشان کرد: ولایت و رهبری که در راس نظام جمهوری اسلامی قرار دارد تداوم همان ولایتی است که سبب شد 17 تا 20 میلیون زائر حسینی با پای پیاده به کربلا بروند و این کنگره عظیم ثابت کرد راه قدس از کربلا می‌گذرد و ملت مسلمان ایران بدانند به طور قطع، انقلاب ما به انقلاب مهدی فاطمه (عج) متصل می‌شود.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon