حمایت و دستور ویژه رئیس جمهور برای توسعه بیمارستان بهارلو

حمایت و دستور ویژه رئیس جمهور برای توسعه بیمارستان بهارلو

خبرگزاری تسنیم: حجت الاسلام حسن روحانی، رئیس جمهور امروز از بیمارستان بهارلو بازدید و از بیمارستان عیادت کرد همچنین با دستور وی، زمینی به مساحت ۸ هزارو ۷۰۰ متر مربع در مجاورت این بیمارستان برای طرح توسعه این بیمارستان اختصاص یافت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در پی بازدید حجت الاسلام حسن روحانی، رئیس جمهور از بیمارستان بهارلو واقع در جنوب تهران و دستور و حمایت وی، زمینی به مساحت 8 هزارو 700 متر مربع در مجاورت این بیمارستان که متعلق به یکی از دستگاه های اجرایی بود، برای طرح توسعه این بیمارستان قرار گرفت.

با توسعه  فضای فیزیکی و تجهیز بیمارستان بهارلو این بیمارستان تبدیل به یک مرکز تخصصی خدمات درمانی خواهد شد و خدمات ارزشمندی را به ساکنین جنوب تهران ارائه خواهد داد.

گفتنی است  مدت 6 سال است که وزارت بهداشت به دنبال توسعه این بیمارستان است که این امر نهایتا با دستور ویژه رئیس جمهور و حمایت ایشان، امروز محقق شد.

طبق گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت، امروز همزمان با 28 صفر سالروز رحلت پیامبر(ص) و امام حسن مجتبی (ع)  رئیس جمهور  با حضور در بخش‌های مختلف بیمارستان بهارلو در میدان راه آهن تهران از بیماران بستری شده در این بیمارستان عیادت و دلجویی کرد.

انتهای پیام/

حج ۱۴۰۳
پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon