وضعیت بهداشت و درمان اردبیل مناسب نیست‌

وضعیت بهداشت و درمان اردبیل مناسب نیست‌

خبرگزاری تسنیم:‌سخنگوی مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: وضعیت بهداشت و درمان اردبیل مناسب نیست‌.

کمال‌الدین پیرموذن در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: بهداشت و درمان با تخصصی که در بخش‌های مختلف آن وجود دارد مدیران توانمند می‌خواهد تا زمینه تحول سریع و بهتر را فراهم کند.

وی گفت:‌ از وزیر بهداشت برای بیمارستان تروما و رادیوتراپی مجوز گرفته و تلاش می‌کنیم تا با وجود کمبود منابع اعتباری دولت این پروژه‌ها را به سرانجام برسانیم.

پیرموذن با بیان اینکه به طور میانگین در سال‌های اخیر 11 درصد افزایش اعتبارات اتفاق افتاده در حالی که قرار است در سال آینده 58 درصد این اعتبارات ارتقاء یابد٬ تصریح کرد: ما در حوزه بهداشت و درمان نیازمند یک هدف‌گذاری صحیح همراه با برنامه‌ریزی‌های کلانی هستیم که اگر توجه و دقتی در این حوزه نداشته باشیم با مشکلات و نارسایی‌هایی روبه‌رو می‌شویم.

‌نماینده مردم اردبیل در مجلس در بخش دیگری از سخنانش محمود حجتی وزیر کشاورزی را از وزرای توانمند دولت معرفی کرد و افزود: وزیر جهاد کشاورزی اهتمام جدی به تقویت حوزه تولید داخلی دارد و حتی با تمام تلاش و جدیت سعی می‌کند از تولید داخلی حمایت کند که برای استان اردبیل نیز قرار است 83 هزار هکتار توسعه آبیاری نوین اتفاق بیفتد که می‌تواند زمینه اشتغال 40 هزار نفر را فراهم می‌آورد.

وی بیان کرد: ‌همچنین دولت به آموزش و پرورش نیز نگاه مثبتی دارد و قرار است در سال آینده رتبه‌بندی معلمان و توزیع درست آن‌ها در مناطق مختلف انجام شود که در نامه‌ای که اخیرا 160 نفر از نمایندگان مجلس امضا کردند خواستار نگاه ویژه دولت به معلمان و قشر فرهنگیان شدند.

‌سخنگوی مجمع نمایندگان اردبیل با حمایت از تغییر مدیران ‌و تلاش برای حمایت از مدیران توانمند تصریح کرد: نمایندگان استان اردبیل کمترین دخالت را در عزل و نصب‌ها داشتند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon