آخوندی: عملیات راهداری زمستانه از فردا در سراسر کشور آغاز می‌شود

آخوندی: عملیات راهداری زمستانه از فردا در سراسر کشور آغاز می‌شود

خبرگزاری تسنیم: وزیر راه و شهرسازی از تکمیل عملیات ۴ بانده شدن محور ترانزیتی هراز در استان مازندران تا سال ۹۵ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آمل، عباس آخوندی دقایقی پیش در حاشیه بازدید از راهدارخانه امامزاده هاشم در خبرنگاران اظهار داشت: اعتبارات 4 بانده شدن محور هراز در سال 92 صد درصد افزایش یافته است.

وی افزود: عملیات راهداری زمستانه به صورت رسمی از فردا در سراسر کشور آغاز می‌شود که در این راستا 635 دستگاه راهدارخانه کشور تجهیز شده‌اند.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تلاش راهداران در ارتقاء ایمنی راه‌های کشور گفت: امیدواریم مشکلات رفاهی راهداران طی امسال و سال آینده رفع شود.

آخوندی با تأکید بر ایمنی جاده‌های شمال کشور گفت: وظیفه راهداران در شرایط سخت و سرمایه زمستان بسیار خطیر بوده و باید یاد راهداران فوت شده در جاده‌های کشور را گرامی داشت.

وی از فعالیت 15 هزار راهدار در محورهای کشور خبر داد و گفت: امیدواریم با استقرار به موقع راهداران در محورهای کشور بتوانیم ضمن ایمنی در جاده‌های کشور بر میزان فوتی‌های جاده‌ای در کشور بکاهیم.

به گزارش تسنیم وزیر راه و شهرسازی که معاونان وی او را در این سفر همراهی می‌کنند قرار است تا دقایقی دیگر در جمع راهداران استان مازندران و تهران در راهدارخانه امامزاده هاشم آمل دیدار کند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon