زیرساخت‌های عمرانی جزیره شیف بوشهر توسعه یابد

زیرساخت‌های عمرانی جزیره شیف بوشهر توسعه یابد

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه بوشهر گفت: جزیره شیف در بوشهر که نماد اتحاد وحدت شیعه و سنی در کشور است زیرساخت‌های عمرانی و رفاهی آن افزایش قابل توجهی یافته که برای رفاه بیشترمردم این منطقه باید این زیرساخت‌ها توسعه یابد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیف، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری بعدازظهر امروز در آیین عزاداری رحلت آخرین پیامبر بزرگ الهی حضرت محمد مصطفی (س) در مسجد امام جعفر صادق(ع) جزیره شیف با تسلیت رحلت پیامبر اعظم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا (ع) به ضرورت الگوگیری از سیره و سنت نبوی اشاره و با بیان فرازهایی از سبک زندگی و اخلاق و منش پیامبر مکرم اسلام(ص) اظهار داشت: جامعه اسلامی در شرایط کنونی بیش از هر زمان دیگری نیازمند تاسی به سیره و سنت نبوی و علوی است.

وی با بیان اینکه در قرآن، پیامبر گرامی اسلام(ص) به عنوان الگوبرای جامعه بشریت معرفی شده است، تصریح کرد: هر کس علاقه‌مند به لقای پروردگار و نجات ازگناهان است، باید به پیامبراعظم (ص) تاسی کند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر شناخت سیره، منش و شخصیت پیامبر گرامی اسلام(ص) گفت: کسانی که عمل، رفتار، گفتار وعملکرد پیامبر گرامی اسلام(ص) را به عنوان الگو قرار دهند به سعادت می‌رسند.

صفایی بوشهری با قدردانی از اتحاد ووحدت شیعه و سنی در جزیره شیف تصریح کرد: همزیستی برادران وخواهران در جزیره شیف برای تمام مردم کشورمان مثال زدنی است چراکه آنان با این وحدت اجازه به دشمنان برای تفرقه واختلاف نمی‌‌دهند.

وی تصریح کرد:  شیف به عنوان نمادی از وحدت در کشور و به عنوان الگویی از اتحاد مسلمانان محسوب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با قدردانی از توجه به زیرساخت‌های جزیره شیف گفت: از مسئولان استان بوشهر که در رسیدگی به این جزیره تلاش کرده‌اند سپاسگزاری می‌کنم ولی لازم است زیرساخت‌های عمرانی در این جزیره توسعه یابد.

صفایی بوشهری گفت: فعالیت‌های انجام شده در جزیره شیف قابل مقایسه با قبل نیست واین در حالی است که اکنون برنامه‌ریزی برای توسعه این فعالیت‌ها دردستور کار مسئولان قرار دارد.

در این مراسم در سوگ رحلت پیامبر بزرگ اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا (ع) عزاداری شد.

انتهای پیام / ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon