پزشکان متخصص سلامتی‌ام را تائید و اکنون عازم قم هستم

پزشکان متخصص سلامتی‌ام را تائید و اکنون عازم قم هستم

خبرگزاری تسنیم: مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور گفت: پس از بستری در بیمارستان قلب بوشهر اکنون با تائید پزشکان متخصص‌ در سلامتی کامل به‌سر برده و عازم قم هستم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری عصر امروز پس از مرخص شدن از بیمارستان قلب بوشهر در گفت‌و‌گو با خبرنگاران، با بیان اینکه "روز گذشته در مراسم عزاداری دچار سنگینی قفسه سینه شدم" اظهار داشت: پس از اینکه سنگینی قفسه سینه احساس کردم به پزشکان آن منطقه مراجعه کردم که پس از تشدید کسالت به بیمارستان قلب بوشهر منتقل شدم.

وی با قدردانی از توجه مسئولان و پزشکان بیمارستان قلب بوشهر گفت: پس از آزمایشاتی که انجام شد پزشکان سلامتی بنده را تایید کردند و از بیمارستان مرخص شده‌ام.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با قدردانی از پزشکان و دست‌اندرکاران بیمارستان قلب بوشهر، افزود: از همه مردم متدین و خوب و همه پزشکان و مسئولان استان بوشهر که لطف وعنایت داشتند، قدردانی می‌کنم.

حسینی بوشهری، از دعاهای مردم متدین ومسئولان سپاسگزاری کرد و گفت: اکنون با تایید پزشکان متخصص در سلامتی کامل به‌سر می‌برم و عازم قم برای انجام فعالیت‌های لازم هستم.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon