آیفون۶ آماده رکوردی تازه در کریسمس شد

آیفون6 آماده رکوردی تازه در کریسمس شد

خبرگزاری تسنیم: رونمایی آیفون۶ موجب شده تا اپل به فکر ثبت رکوردی تازه در روزهای پایانی سال جاری میلادی (۲۰۱۴) برای میزان فروش سه ماهه‌اش باشد.

به گزارش سرویس فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرگزاری تسنیم، کمپانی آمریکایی اپل مدت‌ها پیش اعلام کرده بود که اگر بتواند تجهیزات و قطعات مورد نیاز برای پوشش تقاضای بازار را تأمین کند، قادر است رکوردی در فروش آیفون برای مدت زمان سه ماه به ثبت رساند.

این شرکت فروش 67 میلیون دستگاه را در صورت مساعد بودن شرایط پیش‌بینی کرده بود؛ اکنون مؤسسه مورگان براساس تحقیقاتی که انجام داده گفته که این شرکت قادر به ثبت رکورد برای سه ماهه آخر سال 2014 است. از طرفی یکی تحلیلگر ارشد این مؤسسه در آسیا با تکیه بر توان منطقه گفته است که می‌تواند قطعات مورد نیاز برای تولید 67 میلیون آیفون در اختیار این کمپانی قرار گیرد.

مرکز سرمایه‌گذاری آلفا وایس نیز با بررسی جست‌وجوهای اینترنتی، پیش‌بینی فروشی بیش از 67 میلیون دستگاه را برای آیفون6 کرده است.

اگر چنین اتفاقی رخ دهد، رکورد اپل در زمینه فروش آیفون 16 میلیون جابجا می‌شود که حاکی از رشدی 31 درصدی است.

با توجه به اینکه آمار مؤسسه مورگان می‌گوید که تقاضای چینی‌ها سه برابر سال گذشته است، می‌توان در دستیابی به چنین رقمی در فروش خوشبین بود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه
آسیاتک