لیورپول از شکست خانگی برابر آرسنال گریخت

لیورپول از شکست خانگی برابر آرسنال گریخت

خبرگزاری تسنیم: هفدهمین هفته از لیگ برتر فوتبال انگلیس با تساوی خانگی قرمزپوشان مرسی ساید مقابل قرمزپوشان لندن پیگیری شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در حساس ترین بازی از هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس، امشب (یکشنبه) تیم فوتبال لیورپول در ورزشگاه آنفیلد میزبان آرسنال بود که این بازی با تساوی 2 بر 2 خاتمه یافت.

در این دیدار فیلپه کوتینیو در دقیقه 45 گل نخست را با پاسی از جوردن هندرسون برای لیورپول میزبان به ثمر رساند اما هنوز یک دقیقه نگذشته بود که متئو دبوشی با پاسی از متئو فلامینی کار را برای توپچی‌های لندن به تساوی کشاند. در دقیقه 64 این آرسنال بود که توسط اولیویه ژیرو پیش افتاد و تا آخرین دقیقه بازی هم از میهمان خود پیش بود اما در ششمین دقیقه از وقت‌های تلف شده مارتین اسکرتل برای لیورپول گلزنی کرد تا قرمزپوشان مرسی ساید از شکست خانگی بگریزند.

با این نتیجه آرسنال  27 امتیازی شد و به رده ششم جدول صعود کرد. لیورپول هم با 22 امتیاز در رده دهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفت. این سومین بازی بدون پیروزی لیورپول در لیگ برتر انگلیس بود.

هفته هفدهم لیگ برتر فردا با برگزاری یک دیدار به پایان می‌رسد که در آن استوک سیتی از ساعت 23:30 به وقت تهران میزبان چلسی صدر جدولی خواهد بود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon