کمک ۳۶۰ میلیون ریالی شهرداری سقز به آموزش و پرورش‌

کمک 360 میلیون ریالی شهرداری سقز به آموزش و پرورش‌

خبرگزاری تسنیم: فرماندار شهرستان سقز گفت: شهرداری سقز از محل نیم درصد درآمد عوارض، ۳۶۰ میلیون ریال به آموزش و پرورش شهرستان کمک کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سقز، علی اکبر ورمقانی صبح امروز در ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان سقز که در سالن اجتماعات مدیریت آموزش و پرورش شهرستان سقز برگزار شد، اظهار کرد: اگر دانش آموزان در مراحل مختلف تحصیلی با مهارت‌های مختلف آشنا شوند آینده درخشانی در پیش خواهند داشت.

وی گفت: امروز بخش زیادی از دانش آموزان از قشر ضعیف جامعه هستند و این امر می‌طلبد از تحمیل هر گونه هزینه اضافی به آنان جدا خودداری شود.

فرماندار شهرستان سقز تصریح کرد: فلسفه وجودی آموزش و پرورش تعلیم آینده سازان کشور است و در این راستا باید از شیوه های مطلوب و به روز آموزشی در تحصیل دانش آموزان استفاده شود.

وی گفت: بیشتر اولیاء دانش آموزان در رشته‌های مختلف صنعتی سر رشته دارند و با شناسایی آنان می‌توان از وجودشان برای خیلی از نیازمندی‌های مدارس بهره گرفت.

ورمقانی به کمک شهرداری به آموزش و پررش اشاره کرد و افزود: شهرداری همواره از محل نیم درصد درآمد خود به آموزش و پرورش سقز کمک کرده است و در این راستا سال گذشته از سوی شهرداری مبلغ 360 میلیون ریال به حساب آموزش و پرورش سقز واریز شده است.

وی با اشاره به اینکه، هدف از برگزاری یادواره شهدای دانش آموزی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، بر برگزاری این یادواره ها با حضور دانش آموزان در سطح مدارس شهرستان سقز تاکید کرد.

ورمقانی با تقدیر از مدیران مدارس برای برگزاری برنامه‌های مختلف آموزشی در سطح مدارس برای دانش آموزان، بر کیفی سازی این برنامه تاکید کرد.

ضیاالدین نعمانی شهردار سقز هم در این جلسه با اشاره به اینکه شهرداری از محل نیم درصد درآمد خود همواره به آموزش و پرورش کمک کرده است گفت: متاسفانه امسال تاکنون تنها 18 درصد از درآمد شهرداری از محل عوارض محقق شده است که در پایان سال از محل یاد شده سهم شهرداری به حساب آموزش و پرورش واریز خواهد شد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon