۳۳ یادواره شهدا ‌در شهرستان سقز برگزار می‌شود

33 یادواره شهدا ‌در شهرستان سقز برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیر آموزش و پرورش شهرستان سقز گفت: در دی و بهمن ماه امسال به یاد ۴۱۵ شهید دانش آموز کردستانی در ۸ سال دفاع مقدس، ۳۳ یادواره شهدا در سطح مدارس شهرستان سقز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سقز، مظفر رستمی صبح امروز در ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان سقز با اشاره به برنامه‌های آموزش و پرورش برای کاستن از هزینه‌ها اظهار کرد: کاهش هزینه‌های جاری همواره از اهداف آموزش و پرورش بوده و در این راستا برنامه‌های مختلفی برای آگاه سازی دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی برگزار شده است.

وی گفت: امروز اولیاء دانش آموزان در شهرستان سقز با توجه به اینکه تحصیل بچه‌های آنان برایشان مهم است، همکاری‌های معنوی و مشاوره‌ای خود را با بخش‌های مختلف آموزش و پرورش و معلمان و مدیران مدارس گسترش داده‌اند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سقز  تصریح کرد: والدین دانش آموزان با برنامه‌های مختلف مدارس آشنا هستند و همواره تلاش کرده‌اند با مدارس برای ارتقای تحصیلی دانش آموزان، همکاری کنند.

وی گفت: در جمهوری اسلامی ایران تحصیل رایگان است اما خانواده ها همیشه در جهت پویایی عرصه تحصیل مدارس را کمک کرده‌اند.

رستمی با اشاره به اینکه فرزندان افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی از تحصیل کاملا رایگان در مدارس برخوردار هستند، افزود: برخی دانش آموزان بی بضاعت هم از مساعدت‌های مدارس در زمینه‌های تحصیلی بهره‌مند خواهند شد.

رستمی با بیان اینکه فراهم بودن زمینه تحصیل در ایران اسلامی برای همه مرهون خون پاک شهیدان است خاطر نشان کرد: در دی و بهمن ماه امسال به یاد 415 شهید دانش آموز کردستانی در 8 سال دفاع مقدس، 33 یادواره شهدا در سطح مدارس این شهرستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon