محور ۴خطه قزوین ــ منجیل به بهره‌برداری می‌رسد

محور 4خطه قزوین ــ منجیل به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با بیان اینکه تا نیمه اسفندماه امسال کنارگذر منجیل به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: این کمربندی به‌عنوان باقی‌مانده‌ای از آزادراه گیلان از قزوین به منجیل زیر بار ترافیک می‌رود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، شعبانعلی خاوری ظهر امروز در دیدار راهداران با آیت‌الله قربانی نماینده ولی‌فقیه در گیلان، اظهار داشت: کمربندی منجیل برای حل مشکل 11 کیلومتر باقی‌مانده آزادراه گیلان در حال احداث است.

وی با بیان اینکه تا نیمه اسفندماه امسال کنارگذر منجیل به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: این کمربندی به‌عنوان باقی‌مانده‌ای از آزادراه گیلان از قزوین به منجیل زیر بار ترافیک می‌رود.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان طول کمربندی منجیل را 5 کیلومتر عنوان کرد و گفت: در پروژه دیگری با تعریض جاده منجیل به رودبار گره ترافیکی ورودی گیلان در جنوب استان رفع می‌شود.

خاوری با بیان اینکه فرسودگی ماشین‌آلات راهداری گیلان از مهمترین مشکلات است، تصریح کرد: عمر ماشین‌آلات سنگین راهداری گیلان بیش از 23 سال است.

وی با تصریح بر "نیازمند نوسازی ناوگان راهداری گیلان هستیم" افزود: هزینه تعمیر و نگه‌داری ماشین‌آلات فرسوده راهداری گیلان بسیار بالا است.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با تأکید بر تسریع در اجرای مسکن مهر استان نیز گفت: واحدهای زیادی به متقاضیان تحویل داده شده و واحدهای باقی‌مانده تا سال 94 به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

خاوری فعالیت‌های راه و شهرسازی را گسترده دانست و تصریح کرد: بیش از 99 درصد حمل و نقل مسافر و کالا در گیلان جاده‌ای است که نیازمند نوسازی و بهسازی مستمر جاده‌ها هستیم.

انتهای پیام/ب*

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon