راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی آستارا در کارگروه تخصصی دولت تصویب شد

راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی آستارا در کارگروه تخصصی دولت تصویب شد

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم آستارا در مجلس با بیان اینکه مرحله نهایی راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی آستارا در کارگروه تخصصی تأیید و به هیئت دولت ارجاع داده شده است، گفت: راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی آستارا هدیه ویژه به مردم این شهر مرزی است.

صفر نعیمی‌رز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در آستارا با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی آستارا یکی از مهمترین مطالبات 20 ساله مردم این شهرستان است اظهار داشت: در این دو دهه اخیر متاسفانه به دلایلی ایجاد منطقه ویژه اقتصادی آستارا عملی نمی‌شد اما خوشبختانه با پیگیری‌های شبانه روزی و مجدانه و حمایت مسئولان استانی و شهرستانی ایجاد این منطقه عملیاتی شد.

وی با تأکید بر اینکه بیشترین توان خود را صرف به نتیجه رسیدن راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی آستارا کرده‌ام، افزود: با توکل به خدا و دعای خیر مردم که مهمترین سرمایه و نوکری به این مردم همواره افتخارم می باشد، مصوبه ایجاد منطقه ویژه اقتصادی آستارا را هدیه ای ویژه به مردم بیدار و قدردان این شهرستان می باشد.

عضو مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به اینکه با مصوبه شورای عالی مناطق آزاد و مناطق ویژه اقتصادی،سازمان بنادر و دریانوردی متولی راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی آستارا شد، تصریح کرد:هم اکنون 61 هکتار از اراضی ساحلی آستارا به صورت محصور شده برای راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی آستارا در اختیار سازمان بنادر و دریانوردی قرار گرفته است.

نعیمی‌رز با بیان اینکه مطالبات مردم بیدار و قدردان شهرستان آستارا در چند سال اخیر یک به یک در حال عملیاتی شدن است، گفت: با تمام وجودم و تا آخرین نفس پیگیری به حق مطالبات مردم شریف این شهرستان خواهم بود و در راستای دفاع از حقوق مردم با هیچکس تعارف ندارم و از قدرتی که مردم به بنده داده اند استفاده می‌کنم.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon