توتی: برای کسب اسکودتو تا آخر راه با یوونتوس می‌جنگیم

توتی: برای کسب اسکودتو تا آخر راه با یوونتوس می‌جنگیم

خبرگزاری تسنیم: کاپیتان کهنه‌کار تیم فوتبال رم تأکید کرد جالوروسی تا روزی که شانسی برای کسب قهرمانی در سری A داشته باشد، با اصلی‌ترین رقیب خود در این رقابت‌ها خواهد جنگید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ فرانچسکو توتی از هواداران رم خواست آرامش خود را به خاطر تساوی بدون گل تیم محبوب‌شان در خانه برابر میلان که میان آنها و یوونتوس صدر جدولی سه امتیاز فاصله انداخت، حفظ کنند و مطمئن باشند که جالوروسی تا پایان فصل با بانوی پیر بر سر کسب اسکودتو خواهد جنگید.

توتی در گفت‌وگو با نشریه گاتزتادلواسپورت، خطاب به هواداران رم اظهار داشت: آسوده خاطر باشید. رم تا پایان راه از رقابت برای کسب اسکودتو دست نخواهد کشید.

در همین حال داگلاس مایکون، مدافع برزیلی رم هم به هواداران تیمش وعده تماشای بازی‌هایی بهتر و قویتر در سال جدید میلادی داد.

وی همچنین خاطر نشان کرد: به نظر من عملکرد رم در حال حاضر خوب است اما باید بهتر از این شود. در بازی قبلی برابر میلان، نایجل دی‌یونگ مرتکب یک خطای هند واضح شد که اتفاق مهمی بود اما من برای تیمم کار می‌کنم و درباره عملکرد داوران اظهارنظر نمی‌کنم.

رم در اولین بازی خود در سال 2015، ششم ژانویه (16 دی) میهمان اودینزه است و فرصت خوبی برای کاهش فاصله‌اش با یوونتوس دارد، چرا که در همان روز یوونتوس با اینتر مصاف خواهد داشت.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon