خواجه‌وند: همچنان امیدواریم سیاسی از زندان آزاد شود

خواجه‌وند: همچنان امیدواریم سیاسی از زندان آزاد شود

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی باشگاه پرسپولیس به مانند دیگر مسئولان این باشگاه همچنان امیدوار است که حمیدرضا سیاسی از زندان آزاد شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهدی خواجه‌وند امروز (دوشنبه) پس از خروج از باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه جلسه خوبی در باشگاه برگزار شد و اعضای هیئت مدیره تصمیم گرفتند علی‌اکبر طاهری که به نوعی از چند روز قبل پیگیری امور اجرایی پرسپولیس را برعهده گرفته بود، امور مربوط به نقل‌وانتقالات باشگاه را هم عهده‌دار شود.

وی تأکید کرد: آقایان کلانی، طاهری، در جلسه امروز حضور داشتند و از قبل نیز هماهنگی‌هایی با آقایان مونسان و کاشانی برای سپردن این وظیفه به آقای طاهری انجام شده بود.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا طاهری جانشین سیاسی شده است، توضیح داد: نه، طاهری امور اجرایی باشگاه را تا آمدن سیاسی برعهده خواهد گرفت. در حقیقت ما همچنان امیدواریم سیاسی از زندان بیرون بیاید. با توجه به اینکه شعبه‌ای تخصصی و خوشنام پرونده سیاسی را بررسی می‌کند هر لحظه این امید را داریم که ایشان آزاد شده و کارش را در باشگاه پرسپولیس ادامه دهد.

خواجه‌وند با تأکید براینکه باشگاه پرسپولیس از چند روز قبل وارد فصل نقل‌وانتقالات شده است، یادآور شد: چند روزی می‌شود که آقای طاهری مقدمات جذب بازیکنان مدنظر کادر فنی را فراهم آورده اما امروز وزارت ورزش تأکید اساسی داشت که پرسپولیس هرچه زودتر به نقل‌وانتقالات ورود کند. با توجه به این قضیه به طور جدی‌تری این روند ادامه پیدا خواهد کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که باشگاه پرسپولیس با کدام پول برای جذب بازیکن اقدام خواهد کرد، تصریح کرد: پیش‌بینی منابع مالی شده است و از این بعد نگرانی وجود ندارد. مسئول نقل‌وانتقالات باشگاه طاهری است. ایشان فردی باتجربه و کاربلد است و مطمئن باشید با یک مدیریت خوب به نقل‌وانتقالات ورود خواهد کرد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چرا پرسپولیس مثل استقلال مسئول نقل‌وانتقالات ندارد، گفت: هر باشگاه با شیوه خاصی بازیکن جذب می‌کند. در حال حاضر در باشگاه پرسپولیس روند به این شکل است که درخشان لیست خرید خود را به مدیریت باشگاه می‌دهد و طاهری برای جذب این نفرات اقدام خواهد کرد. تا به امروز هم او مقدمات این کار را انجام داده است.

خواجه‌وند با تأکید براینکه درخشان امروز با ناراحتی باشگاه را ترک نکرده است، خاطرنشان کرد: نمی‌دانم شما خبرنگاران برچه اساسی اعتقاد دارید که درخشان با ناراحتی باشگاه را ترک کرده است. تا زمانی که وی در باشگاه بود شرایطی نرمال داشت. البته طبیعی است سرمربی تیم از شرایط چندان راضی نباشد اما به او اعلام کردیم که باشگاه با قدرت در نقل‌وانتقالات عمل خواهد کرد.

وی همچنین در رابطه با منابع مالی احتمالی که باشگاه پرسپولیس با بهره برداری از آنها مشکلات خود را برطرف خواهد کرد، افزود: جذب اسپانسر موقت می‌تواند یکی از این راه‌ها باشد. البته من خیلی به این مسئله ریز نمی‌شوم اما با توجه به تأکیدی که وزارت ورزش در حمایت از باشگاه پرسپولیس داشته است، مطمئناً برای جذب بازیکن مشکلی از لحاظ مالی نخواهیم داشت.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در خاتمه در پاسخ به این سؤال که آیا باشگاه پرسپولیس با رضا قوچان‌نژاد مذاکره کرده است، گفت: در این مورد از طاهری باید سؤال کنید. ما خبرهای خوبی در مورد نقل‌وانتقالات خواهیم داشت. تمام اخبار مربوط به نقل‌وانتقالات توسط طاهری روی سایت باشگاه اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon