مسکو: روسیه به دور جدید تحریم‌های غرب پاسخ خواهد داد

مسکو: روسیه به دور جدید تحریم‌های غرب پاسخ خواهد داد

خبرگزاری تسنیم: مشاور ارشد کاخ کرملین امروز دوشنبه تأکید کرد که مسکو احتمالاً به تحریم‌هایی که اخیراً از سوی غرب علیه افراد و شرکت‌های کریمه اعمال شده پاسخ خواهد داد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از ریانووستی، یوری یوشاکوف مشاور ارشد کرملین در واکنش به تحریم‌های جدید غرب علیه روسیه تصریح کرد که مسکو نیز احتمالاً به تحریم‌هایی که اخیراً از سوی غرب وضع شده واکنش نشان خواهد داد.

وی افزود: هنوز خیلی زود است که با اطمینان بگوییم در پاسخ به تحریم‌های غرب چه اقدامی صورت خواهد گرفت ولی برخی تدابیر قطعاً در نظر گرفته خواهد شد. گرچه من در شرایط کنونی هیچ نظری در خصوص آنچه انجام خواهد شد ندارم.

یوشاکوف در ادامه گفت: پاسخ روسیه به تحریم‌ها نباید موجب تشدید اوضاع اقتصاد جهانی و داخلی روسیه و شرایط سیاسی شود.

اقدام روسیه در ماه مارس در الحاق کریمه به خاک خود بهانه‌ای برای ناتو شده تا حضور نظامی خود در منطقه را افزایش دهد. این اقدام همچنین بهانه‌ای برای آمریکا و اروپا شده تا چندین دور تحریم اقتصادی و تجاری را علیه مسکو وضع کنند.

بحران اوکراین موجب شده تا سطح روابط روسیه و غرب به‌شدت کاهش یابد و به پایین‌ترین سطح پس از جنگ جهانی دوم برسد. ناتو در ماههای اخیر نیروهای بیشتری را در منطقه بالتیک مستقر کرده است.

انتهای پیام/ع*

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان