سیم‌خواه: کارنامه‌ام مشخص است اما برخی غیرمنصفانه مرا نقد کردند

سیم‌خواه: کارنامه‌ام مشخص است اما برخی غیرمنصفانه مرا نقد کردند

خبرگزاری تسنیم: سرمربی جدید تیم کشتی فرنگی جوانان گفت: کارنامه خوبی دارم اما بعد از المپیک ۲۰۰۸ پکن برخی غیرمنصفانه مرا نقد کردند.

رضا سیم‌خواه در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در پاسخ به این سؤال که تمام خواسته‌های‌تان از سوی مسئولان فدراسیون کشتی مورد موافقت قرار گرفت یا خیر، عنوان کرد: خواسته‌های من از سوی حسن بابک مورد موافقت قرار گرفت و من نیز قبول کردم سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان شوم.

وی افزود: خواسته‌هایم معمول بود و خواسته‌ زیادی نداشتم. من درخواست نکرده بودم که برایم خانه خریده شود و تنها جایی برای زندگی همراه با خانواده را تقاضا کرده بودم تا خانواده‌ام نیز کنارم باشند. این توقع غیرمعمول نبود. 

سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان در پاسخ به این سؤال که به دلیل اتفاقات بعد از المپیک مشکلی برای پذیرش این سمت نداشتید، خاطرنشان کرد: همه در مواقع شکست کادرفنی را مقصر می‌دانند و این امری بدیهی است اما بعد از المپیک 2008 پکن برخی غیرمنصفانه نقد کردند. 

سیم‌خواه ادامه داد: انتظار داشتم که مرا منصفانه نقد کنند. کارنامه خوبی دارم که مشخص است. به جز 3 شکست و عدم کسب نتیجه مطلوب در المپیک در جای دیگری در پرونده‌ام شکست نداشته‌ام. چند بار قهرمان آسیا و جام جهانی شدم و کسی که نمره 14 یا 15 می‌گیرد عملکردش بد نیست. 

وی عنوان کرد: من تازه آمده‌ام و امیدوارم نتیجه خوبی با جوانان بگیرم تا پشتوانه خوبی را برای بزرگسالان داشته باشیم. 

قهرمان پیشین کشورمان در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا از دخالت افراد دیگر در کارتان هراس ندارید، تصریح کرد: من مستقل هستم ولی تعامل و همکاری خواهم داشت. در گذشته نیز همین گونه بودم. من در نهایت باید پاسخگو باشم و این برایم حائز اهمیت است. 

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon