ناپولی با شکست یوونتوس قهرمان سوپرجام ایتالیا شد

ناپولی با شکست یوونتوس قهرمان سوپرجام ایتالیا شد

خبرگزاری تسنیم: آبی‌پوشان سن‌پائولو با شکست بانوی پیر، فاتح رقابت‌های سوپرجام ایتالیا در سال ۲۰۱۴ شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در مصاف تیم‌های یوونتوس به عنوان قهرمان فصل گذشته سری A و ناپولی به عنوان قهرمان فصل گذشته جام حذفی ایتالیا، این ناپولی بود که به عنوان تیم پیروز از میدان خارج شد و به عنوان قهرمان سوپرجام فوتبال باشگاهی ایتالیا رسید.

در این بازی که در ورزشگاه جاسم بن حمد شهر دوحه قطر برگزار شد، جدال دو تیم در پایان وقت‌های اضافی 2 بر2 مساوی شد و در ضربات پنالتی با نتیجه 6 بر 5 به سود ناپولی (در مجموع 8 بر 7) خاتمه یافت تا آبی‌پوشان سن‌پائولو قهرمان بیست و هفتمین دوره از سوپرجام باشگاه‌های ایتالیا شوند.

کارلوس توس، مهاجم آرژانتینی یوونتوس در دقیقه 5 بانوی پیر را پیش انداخت. بازی در نیمه نخست  با همین یک گل به پایان رسید. در نیمه دوم گونسالو هیگواین، مهاجم آرژانتینی ناپولی در دقیقه 68 کار را به تساوی کشاند که این نتیجه تا پایان 90 دقیقه پابرجا ماند تا بازی به وقت‌های اضافی کشیده شود.

در دقیقه 106 کارلوس توس دومین گل خود و یوونتوس را به ثمر رساند اما دو دقیقه به پایان وقت اضافه بازی هیگواین هم با زدن دومین گل خود ناپولی را به بازی برگرداند تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود، جایی که ناپولی بازی را به سود خود به پایان رساند.

به این ترتیب ناپولی در سومین رویارویی خود با یوونتوس در سوپرجام ایتالیا، برای دومین بار بازی را به سود خود به پایان رساند و دومین قهرمانی خود را در این رقابت‌ها کسب کرد.

دیدار سوپرجام فوتبال ایتالیا در سال 2014، طبق روال هر سال قرار بود در ماه آگوست سال جاری برگزار شود اما به دلیل حضور ناپولی در رقابت‌های پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا که البته در‌ آن حذف شد، به ماه دسامبر موکول شد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon