حداد عادل: فتنه۸۸ نتیجه بی‌بصیرتی خواص بود


حداد عادل: فتنه88 نتیجه بی‌بصیرتی خواص بود

خبرگزاری تسنیم:رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فتنه ۸۸ نتیجه بی‌بصیرتی عده‌ای از خواص بود گفت: بصیرت مردمی در ۹ دی چراغ راه برای آینده نظام اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از انقلاب نیوز،رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فتنه 88 نتیجه بی‌بصیرتی عده‌ای از خواص بود گفت: بصیرت مردمی در 9 دی چراغ راه برای آینده نظام اسلامی است.

غلامعلی حدادعادل پیرامون حماسه نه دی 88 اظهار داشت: سال 88 در 32 سال تاریخ انقلاب اسلامی سالی است مهم و فراموش نشدنی و تعیین‌کننده، پس باید این سال را سال عبرت بدانیم زیرا که سراسر مملو از حوادث درس‌آموز است.

وی افزود: افرادی که فتنه 88 را رقم زدند همان‌ کسانی بودند که سال‌ها دم از ولایت‌فقیه زده اما در عمل بی‌اعتقادی خود به ولایت‌فقیه را نشان دادند. رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس افزود: آنها که سال‌ها دم از امام راحل زده بودند و همواره خود را پشت امام راحل پنهان کرده بودند چگونه شد که در حوادث پس از انتخابات سال گذشته بی‌اعتقادی خود را نشان داده و آشوب به پا کردند.

حداد عادل بیان کرد: سال 1388 همان‌طور که سال جلوه تازه رهبری بود، سال جلوه تازه‌ای از ملت نیز بود مردم نشان دادند که با بصیرت بوده و علی زمان خویش را هرگز تنها نمی‌گذارند. و در حقیقت سال 88 سال امیدواری مردم ایران و ناامیدی دشمنان اسلام بود.

مشاور عالی مقام معظم رهبری با اشاره به نماز جمعه 29 خرداد 88 با زعامت مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: در یک هفته میانی از جمعه 22 خرداد 88 تا جمعه 29 خرداد 88 که رهبری در نماز جمعه حاضر شدند ملت صبر به خرج داد و با حضور باشکوه خود در نماز جمعه مقدمه‌ای برای 9 دی آماده کرد، آن روز دشمنان که از حوادث گذشته به اشتباه افتاده بودند با دیدن حضور مردم و اقامه نماز به رهبر معظم انقلاب متوجه شدند در محاسبات خود اشتباه کرده و در روز 9 دی برای همیشه مأیوس شدند.

وی با اشاره به بصیرت بالای مردم ایران و برگزاری راهپیمایی پرشور 9 دی، اظهار داشت: 9 دی روز جلوه بصیرت ملت ایران ‌و روز شکسته شدن بغض ملت ایران بود زیرا  که از روز 22 خرداد آنچه که مردم دیده بودند، سکوت کردند، اما در نهم دی مردم ایران فریاد کشیده و با امام و رهبری تجدید بیعت کردند

حداد عادل تصریح کرد: سال 88 سال امیدواری مردم ایران و ناامیدی دشمنان اسلام، سال پدید آمدن اصطلاحات، زبان و مفاهیم جدید در زبان و ادبیات انقلاب اسلامی بود.

رئیس جبهه اصولگرایان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در  سال 88 کلماتی مانند فتنه، جنگ نرم، بصیرت، نهم دی،  و فهرست بلند بالایی از اصطلاحات جدید بر دایره واژگان انقلاب افزوده شد، واژگانی که از میان حوادثی سهمگین پدید آمده بود.

حداد عادل افزود: در کنار تمامی تلخی‌ها و شیرینی‌ها سال 88، سال بیداری استعدادهای خفته بود.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی : حماسه 9 دی که سالروز بصیرت است، روزی است که تازه به روز‌های انقلاب افزوده شد، ما روز‌هایی داشته و داریم که ملت ما در آن وحدت پیدا می‌کنند و به شورآفرینی می‌‌پردازند همانند 22 بهمن، سه سالی است که 9 دی وارد تقویم انقلاب شده، 9 دی ما را بر مباحث سیاسی و آنچه از آن به عنوان بصیرت یاد می‌شود، متمرکز می‌کند.

وی تصریح کرد: ملت در روز نهم دی ماه واکنش مناسبی به دشمنان نشان دادند و ما باید با چراغ راه آینده‌ کردن گذشته، تهدیدات دشمن را به فرصتی برای پیروزی اسلام و انقلاب تبدیل کنیم.

حداد عادل با اشاره به خصوصیات و ویژگی‌های فتنه تصریح کرد: ‌فتنه از خصوصیات دوران حضرت علی (ع) است که بارها ایشان آن را توصیف می کنند.

وی عنوان داشت: حقیقتا گرفتاری و بلوایی اجتماعی و سیاسی فتنه است که روشنی و وضوح لازم ندارد فضا غبارآلود است و دوست و دشمن از هم جدا نیستند.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ادعای تقلب در انتخابات سرمایه‌گذاری فتنه‌گران بود و به همین سبب مشت خالی خود را باز نمی‌کردند.

وی تاکید کرد: روز عاشورا در حقیقت روز درگیری در کشور ما نبود ولی مغزهای نادانی که این سناریوها را طراحی می‌کردند با خود فکر کردند که در تاسوعای سال 57 مردم به تهران آمدند و کار نظام را تمام کردند، پس ما نیز اگر به خیابان بیاییم قطعا پیروز می‌شویم.

حدادعادل پیرامون رفتار دوگانه خواص پس از انتخابات گفت: عده‌ای نسبت به این اتفاقات سکوت کرده، عده ای دو پهلو حرف زدند و عده‌ای نیز حمایت کردند، اما مردم درست تشخیص داده و به پیروزی نهایی رسیدند.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس افزود: دریای مواج مردم در 9 دی سالم و پاک ماند و مردم دنبال قدرت، مقام و منافع نبودند، بلکه همان مردمی که هشت سال جنگ را اداره کرده بودند این بار کاسه صبرشان با حوادث روز عاشورا سر رفت و کسی جلودار مردم نبود.

حدادعادل خاطرنشان کرد: ملت ایران نیز با قدرت برابر تحریم‌ها و ناملایمات ایستادگی کرده و با قدرت از کیان و آبروی خویش پاسداری می‌کند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار رسانه ها
اخبار روز رسانه ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon