رشد ٦٧ درصدی صادرات کالا از بندر نوشهر طی ۹ ماهه سال جاری

رشد ٦٧ درصدی صادرات کالا از بندر نوشهر طی 9 ماهه سال جاری

خبرگزاری تسنیم:مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران از رشد ۶۷ درصدی صادرات کالا از بندر نوشهر طی ۹ ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه قبلی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، منوچهر تاتینا اظهار کرد: میزان تخلیه و بارگیری کالا در بندر نوشهر در مجموع نسبت به مدت مشابه قبلی از رشد 43درصدی برخوردار بوده است .

وی با اشاره به رشد 100 درصدی واردات مواد نفتی به بندر نوشهر از ابتدای امسال تا پایان آذرماه افزود: در بخش ورود کشتی به بندر نوشهر نیز عملکرد اداره کل در این مدت از رشد 38درصدی برخوردار بوده است .

وی با بیان اینکه بنادر نوشهر و فریدونکنار از تجهیزات و امکانات مناسبی برای تخلیه و بارگیری کالا برخوردارند از فعالان  بخش صادرات و واردات کالا درخواست کرد تا با حضور پر رنگ تر  در بنادر تابعه اداره کل و بهره گیری از مزایا و ویژگی های منحصر به فرد صنعت حمل و نقل دریایی،موجبات رشد و شکوفایی اقتصادی منطقه و کشور را فراهم کنند.

سیمان، محصولات کشاورزی، مواد غذایی(میوه و کنسانتره میوه، ،خواربار و خشکبار) از عمده ترین کالاهای صادراتی و آهن آلات، غلات، موادنفتی، کاغذ و چوب از مهم‌ترین کالاهای وارداتی به بنادر نوشهر و فریدونکنار  هستند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه