بازی گهر - استقلال قطعا در دورود برگزار می‌شود/اتفاقی بیفتد خودشان باید پاسخگو باشند


بهروان

خبرگزاری تسنیم : رئیس سازمان لیگ گفت: شورای تامین و استانداری لرستان تضمین لازم را برای برگزاری دیدار گهر و استقلال دادند و اگر اتفاقی بیفتد آنها باید پاسخگو باشند.

غلامرضا بهروان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ، در پاسخ به این سوال که چرا با وجود ایرادهایی که از ورزشگاه تختی دورود گرفته شده، باز هم این ورزشگاه برای دیدار استقلال - گهر انتخاب شد، اظهار داشت: ایرادهایی که گرفته شده بود، بیشتر جزئی بود. به ما گفتند در مدت زمان باقی مانده به این دیدار این ایرادها برطرف می‌شود. نداشتن اتاق دوپینگ یکی از مشکلات بود که باید آماده شود.

وی در مورد اینکه این ورزشگاه استاندارد نبوده و چه تضمینی وجود دارد که حادثه چند سال پیش ساری بار دیگر تکرار نشود، گفت: شورای تامین دورود و استاداری لرستان تضمین لازم را دادند و اگر اتفاقی هم بیفتد آنها باید جوابگو باشند. ما همه موارد را به آنها گوشزد کردیم و آنها تضمین لازم را به ما دادند.

رئیس سازمان لیگ درباره گنجایش این ورزشگاه گفته می شود، 1600 نفر گنجایش دارد، اظهار داشت: گنجایش ورزشگاه بیش از این تعداد است و با این شرایط باید به تعداد ظرفیت اجازه ورود داده شود.

بهروان در پاسخ به این سوال که چرا ورزشگاه خرم آباد که آماده تر از ورزشگاه تختی دورود است و ظرفیت بیشتری دارد، انتخاب نشده است، گفت: یکسری مسائل وجود دارد که استانداری نخواست این دیدار در این ورزشگاه برگزار شود. باید این سوال را از استانداری بپرسید.

وی در مورد اینکه گفته می شود برگزاری این دیدار در دورود، جواب انتقادات علیه سازمان لیگ است که خواسته با این تصمیم قدرتش را تحمیل کند، گفت: این حرف‌ها درست نیست. حتی اگر کار اشتباهی هم انجام شود هرگز با یک کار اشتباه آن را جبران نمی کنیم.

بهروان در مورد اعتراض سرپرست استقلال در مورد اینکه دورود هتلی برای اسکان کاروان استقلال ندارد، گفت: به استقلال شهر بروجرد را پیشنهاد دادم که آنجا مستقر شوند. فکر می کنم فاصله بروجرد تا دورود 25 تا 28 کیلومتر باشد، ضمن اینکه خرم آباد فرودگاه دارد و می توانند از طریق هوایی به آنجا سفر کنند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon