کمالی: مشکوک هستیم، شاید نامه‌ای که بهروان می‌گوید جعلی باشد

کمالی: مشکوک هستیم، شاید نامه‌ای که بهروان می‌گوید جعلی باشد

خبرگزاری تسنیم: جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: شاید نامه‌ای که غلامرضا بهروان درباره رفع محرومیت سروش سعیدی از آن صحبت می‌کند، جعلی باشد.

سردار موسی کمالی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد اینکه غلامرضا بهروان رئیس برگزاری مسابقات فوتبال مدعی شده با توجه به نامه سازمان وظیفه عمومی اجازه بازی به سروش سعیدی بازیکن فولاد خوزستان داده شده است، اظهار داشت: بهروان ادعا کرده نامه‌ای از سازمان نظام وظیفه در این باره در اختیار دارد و به همین دلیل ما از او خواسته‌ایم رونوشت این نامه را در اختیار سازمان وظیفه عمومی قرار دهد تا بررسی شود که ادعایش صحت دارد یا نه.

وی افزود: کمی به این موضوع مشکوک هستیم چون ممکن است نامه‌ای که در اختیار بهروان قرار گرفته، جعلی باشد. در تماسی که با بهروان داشتیم، وی اعلام کرد که این نامه را دیده، در صورتی که سازمان وظیفه عمومی در بررسی‌های خود منکر این نامه شده است. آنچه مسلم است اینکه کارت معافی سعیدی باطل شده و این بازیکن حق بازی کردن نداشته و ندارد.

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در مورد اینکه گفته می‌شود از مهرداد پولادی درخواست شده خودش را برای بازی‌های جام ملت‌های آسیا از قطر به استرالیا برساند، به تسنیم گفت: فکر نمی‌کنم فدراسیون فوتبال بخواهد تصمیم غیرمنطقی بگیرد. این بازیکن مرتکب 3 تخلف شده است، اول اینکه با حیله و نیرنگ کارت جعلی گرفته، دوم اینکه با وجود دعوت از وی برای بررسی کارتش در نظام وظیفه حاضر نشد، سوم اینکه به خارج از کشور رفت و به قوانین تمکین نکرد.

کمالی با بیان اینکه رافت اسلامی شامل حال فردی که تخلف کرده، نمی‌شود، خاطرنشان کرد: کی‌روش در جریان برخی مسائل نیست و به او اطلاعات غلط می‌دهند. او یک‌بار اعلام کرد که 11 بازیکن سرباز کشور امارات از سربازی رفتن معاف شدند و بار دیگر این تعداد را 7 نفر اعلام کرد، در صورتی که امارات سربازی ندارد که بخواهند معاف شوند.

یکی از مسائلی که این روزها مطرح شده، این است که بازیکنانی که کارت پایان خدمت جعلی داشته‌اند، آیا می‌توانند با مجوز سازمان نظام وظیفه عمومی در تیم ملی یا لیگ قهرمانان آسیا به میدان بروند یا نه. سردار کمالی در واکنش به این موضوع عنوان کرد: در حال حاضر بازیکنانی هستند که با معافیت تحصیلی در تیم ملی حضور دارند و یا بازیکنان سربازی که از تیم‌‌های باشگاهی خود مجوز حضور در تیم ملی را دارند. بنابراین اگر بازیکنانی که کارت‌شان جعلی بوده، سرباز معمولی بودند با آنها همکاری می‌شد ولی این بازیکنانی که اسامی‌ آنها اعلام شده مرتکب جرم شده‌اند و باید به جرم‌شان در سازمان قضایی نیروهای مسلح رسیدگی شود.

وی ادامه داد: نکته دیگر این است که فدراسیون فوتبال که دائما در حال پادرمیانی برای حل مشکل این بازیکنان است، به سؤال ما و مردم جواب دهد که چرا زمانی که متوجه تخلف بازیکنان شد کمیته‌ای برای رسیدگی به تخلفات بازیکنان تشکیل نداد؟ فدراسیون فوتبال چه اقدامی در این زمینه انجام داد؟ برخی از این بازیکنان اعلام کرده‌اند که فلان مدیرعامل و سرپرست از آنها برای گرفتن کارت معافیت پول گرفته‌اند. فدراسیون فوتبال با کدام مدیرعامل و سرپرست برخورد کرده است؟

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه «پای رسیدگی به تخلفات هستیم و با متخلفان برخورد خواهیم کرد»، به تسنیم گفت: لیست جدید از بازیکنان متخلف نداریم و همان 118 نفر قبلی است. از همه باشگاه‌ درخواست می‌کنیم برای بستن قرارداد با بازیکنی که کارت معافیت دارد، ابتدا از سازمان وظیفه عمومی استعلام بگیرند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon