اعتصاب و خودکشی زندانیان زندان مهاباد صحت ندارد

اعتصاب و خودکشی زندانیان زندان مهاباد صحت ندارد

خبرگزاری تسنیم: مدیر کل زندان‌های استان آذربایجان غربی ضمن تکذیب خبر برخی سایت‌ها مبنی بر اعتصاب و خودکشی زندانیان در زندان مهاباد گفت: این سایت‌ها معاند نظام هستند و برای نشر اخبار کذب مزد می‌گیرند.

علی جلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم درباره خبر برخی سایت‌ها مبنی بر اعتصاب و خودکشی هشت نفر از زندانیان زندان مهاباد که منجر به کشته شدن دو زندانی شده است اظهار داشت: این موضوع صحت ندارد و تکذیب می‌شود. این سایت‌ها، معاند نظام هستند و یک سری اخبار غلط را بدون استناد و منبع منتشر می‌کنند و بابت نظر اخبار کذب مزد می‌گیرند.

مدیر کل زندان‌های استان آذربایجان غربی اضافه کرد: در چند روز گذشته یک مورد فوتی در زندان مهاباد داشتیم که این مورد هیچ ربطی به اعتصاب یا خودکشی ندارد بلکه این فرد از قبل از ورود به زندان بیمار بود و به رغم مداوا در زندان، در مسیر انتقال به درمانگاه فوت کرد.

جلیلی گفت: طبق بررسی‌های دادستان، بازپرس و حفاظت اطلاعات دادگستری استان و نظریه پزشکی قانونی، مورد یاد شده هیچ ربطی به خودکشی ندارد.

مدیر کل زندان‌های استان آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه به هیچ وجه در زندان خودکشی نداریم افزود: اینها یک سری اخبار غلط هستند و اگر این بود به طور قطع شورای تامین مهاباد که متشکل از اداره اطلاعات، فرماندار، سپاه و رییس دادگستری است، سریع تشکیل جلسه می‌داد.

وی تاکید کرد: ما در استان کنترل شبانه‌ داریم و زندان مهاباد به صورت آنلاین کنترل می‌شود و این اخبار صحت ندارد. معمولا مخالفین نظام هستند که چنین اخبار کذب و ناردستی را منتشر می‌کنند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon