نوروزی: دوست داشتم در جام جهانی حضور پیدا کنم اما نمی‌توانم

نوروزی: دوست داشتم در جام جهانی حضور پیدا کنم اما نمی‌توانم

خبرگزاری تسنیم: دارنده مدال طلای کشتی فرنگی جهان و المپیک گفت: دوست داشتم در جام جهانی حضور داشته باشم اما نمی‌توانم.

امید نوروزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص اینکه به چه دلیل در اردوی تیم ملی حضور پیدا نکرده است، اظهار داشت: در تمرینات روز سه‌شنبه که در شیراز داشتم به شدت از ناحیه انگشتانم با مصدومیت مواجه شدم.

وی افزود: قبل از مسابقات جهانی نیز از ناحیه انگشت با مشکل مواجه بودم که متاسفانه در تمرینات اخیر انگشتان دستم شکست و به همین دلیل نتوانستم راهی تهران شوم تا در اردو حضور پیدا کنم.

فرنگی‌کار وزن 66 کیلوگرم کشورمان خاطرنشان کرد: البته این تنها دلیل عدم حضورم نبود و رسول خادم نیز راهی شیراز شد و من به دلیل اینکه به استقبال وی در فرودگاه بروم، ترجیح دادم در شیراز بمانم و سپس راهی تهران شوم.

نوروزی در پاسخ به این سوال که آیا همچنان روی تصمیمش جهت حضور پیدا نکردن در مسابقات جام جهانی استوار است یا خیر، عنوان کرد: قبل از این نیز گفتم که در جام جهانی شرکت نخواهم کرد.

وی ادامه داد: من در اردو‌های جام جهانی کنار ملی‌پوشان خواهم بود اما سر حرفم هستم و با توجه به مصدومیت و ناآمادگی نمی‌توانم در جام جهانی شرکت کنم، البته این بدان معنا نیست که دوست نداشته باشم برای ایران افتخار کسب کنم اما اکنون توانایی این کار را ندارم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon